A Ford értékesítése tavaly mintegy 20 százalékkal visszaesett Magyarországon a koronavírus-járvány hatására, a márka - teherjárművei hagyományosan erős pozíciójának köszönhetően - mégis javítani tudta részesedését az új autók piacán.
Read More »Autó
Norvégiában hasítanak az elektromos autók
Norvégiában 2020-ban az elektromos autók értékesítése megelőzte a benzin-, dízel- és hibridmotorral hajtott gépkocsik eladásait - derül ki a Norwegian Road Federation (OFV) legfrissebb adataiból.
Read More »Tavaly is a Suzuki volt a magyarok kedvence
A Suzuki 14.783 eladott új autóval 11,55%-os részesedést ért el a magyar személyautó-piacon 2020-ban - a legkedveltebb három modell közül kettő Suzuki volt.
Read More »A válság alatt is vették a Teslát
Az előző évinél harmadával több, közel félmillió autót értékesített tavaly a Tesla.
Read More »700 millió forintot ad vissza ügyfeleinek a Groupama
Több mint 700 millió forintot juttat vissaz kgfb-s ügyfeleinek a Groupama Biztosító, amely azzal indokolta a gesztust, hogy a koronavírus-járványban csökkent az autóhasználat, így a balesetek száma is.
Read More »A Tesla a világ ellen
A Tesla részvényei most kerültek be az S&P 500 részvényindexbe, nem is kicsi súllyal. Az elektromos autógyártó a hatodik legnagyobb cég lett a patinás indexben, az árbevétel és a profit tekintetében ugyanakkor eléggé kilóg a lóláb.
Read More »Mozgolódik az autóipar a bizonytalan Brexit miatt
A spanyol autóipari szektornak, amely a koronavírus-járvánnyal és a technológiai változásokkal is küzd, most egy harmadik csapással kellene szembenéznie. A Volkswagen már árgaranciával hirdet.
Read More »Dániában újabb lökést adnak az elektromos autók terjedésének
Dánia pénteken egy új célkitűzést fogadott el, mely szerint 2030-ra legalább 775 ezer elektromos vagy hibrid autónak kell közlekednie az ország útjain. A lépés hozzájárul ahhoz, hogy Dánia elérje azt az ambíciózus célt, hogy 2030-ra 70%-kal csökkentsék az üvegházhatású gázok kibocsátását.
Read More »Hibridek csatája: melyik a helyes út?
A technológiai fejlődésnek és az uniós emissziós normák szigorításának köszönhetően az elmúlt években nagyot változott a világ, és bár a teljes elektromos átállás még messze van, azt már kijelenthetjük, hogy a hibridek és az elektromos autók beköltöztek a hétköznapjainkba. Persze nem minden arany, ami fénylik.
Read More »Nem akárhogy állt talpra a NIO a bukás után
Egy évvel ezelőtt a NIO kínai elektromos autó-startup csődközeli állapotban volt, mostanra azonban - a Tesla, a Toyota és a Volkswagen után - a világ negyedik legértékesebb járműgyártójává avanzsált. Mindez híven tükrözi a befektetők ingadozó bizalmát a hasonló kínai cégekben.
Read More »Ismét zuhannak az európai autóeladások
Az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) szerdán nyilvánosságra hozott jelentése szerint az Európai Unió 27 tagállamában 953 615 személygépjárművet helyeztek forgalomba októberben, 7,8 százalékkal kevesebbet mint egy évvel korábban.
Read More »Talán a világ legdrágább autós csomagajánlata készül
Az autógyártók eddig is szerettek drága extrákat értékesíteni a luxusautók mellé, de ez eddig leginkább a bőrönd-óra-ruházat-napszemüveg tengelyen mozgott.
Read More »Kanyarogjunk Ford hibridekkel! (x)
Egy évtizeddel ezelőtt egy hibrid vagy elektromos autó vásárlásával még azt üzentük a világnak, hogy a környezettudatosságunk felülírja az egyéb autóvásárlási szempontokat, mint az autó kényelme, menetteljesítményei vagy vételára. Mára ez megváltozott.
Read More »A Volkswagen berobbant a kínai elektromos autópiacra
A Volkswagen AG német autógyártó bemutatta új, elektromos autóit Kínában, helyet követelve magának az új energiával működő járművek legnagyobb piacán - számolt be a Sohu kínai hírportál.
Read More »