Vegyesvállalat jött létre Kína és Európa közötti járatok üzemeltetésére

Vegyesvállalatot hozott létre a Kína és Európa közötti járatok üzemeltetésére a Lufthansa-csoport és a Budapestre is közlekedő Air China.

A német csoport keddi, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a megállapodásnak köszönhetően bővül a közösen üzemeltetett járatok köre, és a kereskedelmi partnerkapcsolat is szorosabb lesz. Az első közös járatok a 2017-es nyári menetrendben indulnak el.

A Lufthansa és az Air China mellett a megállapodás a német csoport másik két tagjára, a Swissre és az Austrian Airlinesra is vonatkozik.

A kibővített közös járatüzemeltetésnek köszönhetően az Air China utasai több közös járaton utazhatnak majd Ausztriába, Belgiumba, Németországba és Svájcba a frankfurti, müncheni, zürichi és bécsi csomópontokon keresztül. Cserébe a Lufthansa, a Swiss és az Austrian Airlines az Air China további útvonalaihoz kap hozzáférést Kínában, a világ második legnagyobb légi közlekedési piacán.

Az All Nippon Airlines (ANA) japán légitársasággal alapított és a 2015 novemberében a Singapore Airlinesszal létrehozott vegyesvállalatokat követően ez a Lufthansa Csoport harmadik magas szintű partnerkapcsolata Ázsiában.

Forrás: MTI

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »