Vállalati hírek

Érkezik a Huawei első Google-mentes okostelefonja

A Huawei csütörtökön, a németországi Münchenben bemutatta az első olyan okostelefonját, amely Google-alkalmazások nélkül működik. A kínai technológiai társaság az amerikai kereskedelmi minisztérium kilátásba helyezett korlátozásai miatt fejlesztette az új készüléket az amerikai Google szolgáltatásai nélkül.

Read More »

Bóvliba dobta a Ford minősítését a Moody’s

A Moody's egy fokozattal "Ba1"-re, azaz befektetésre nem ajánlott, spekulatív szintre rontotta a Ford besorolását az eddigi "Baa3" szintről. A hitelminősítő a lépést részben azzal indokolta, hogy a jelentős forrásokat felemésztő szerkezetátalakítás miatt gyenge a járműgyártó nyeresége és pénzáramlása.

Read More »

Sztrájkolnak a British Airways pilótái

Negyvennyolc órás sztrájkot indítottak a British Airways (BA) brit légitársaság pilótái hétfőn bérköveteléseik nyomatékosítására. A légitársaság gyakorlatilag egyetlen járatot sem képes elindítani, több mint 1500 járatot törölt, ami 280 ezer utast érint.

Read More »

Kínában már drónokkal irtják a kártevőket

Kína déli tartományaiban sikeresen felvették a harcot a termésre és a növényekre egyaránt ártalmas és elszaporodott legújabb kártevő, az őszi sereghernyó ellen, a beválni látszó recept a drónokkal történő célzott irtás. Az eddigi adatok és a drónokat gyártó egyik cég képviselője szerint a módszer hatékonysága 98 százalékos.

Read More »

21,3 milliárd dolláros LNG-projekt épül Észak-Szibériában

Orosz, francia, kínai és japán cégek összefogásával 21,3 milliárd dollár értékű gigászi projekt fog megépülni a földgáz cseppfolyósítására és exportjára Arctic LNG 2 elnevezéssel Észak-Szibériában - jelentette be csütörtökön az orosz Novatek gázipari magánvállalat a vlagyivosztoki Keleti Gazdasági Fórum alkalmából.

Read More »

Történelmi átalakuláson megy keresztül a Volkswagen

Az 1937-ben alapított Volkswagen története legnagyobb szabású átalakulásán megy keresztül. A belső égésű motorral szerelt utolsó VW-modell a 2030-as évek elején kerülhet piacra, és nagyjából 2040-ig értékesítik majd. Így tízéves átlagos élettartamot feltételezve 2050 körül tűnhetnek el végleg a hagyományos Volkswagenek az utakról.

Read More »

A honlap további használatához kérjük fogadja el a sütik használatát. További információt adatvédelmi tájékoztatónkban és a sütik kezelésére vonatkozó tájékoztatónkban talál.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás