Létszámstop és korai nyugdíjazás a Volkswagennél

A Handelsblatt információi szerint a Volkswagen 5.000 fő elbocsátására készül Németországban, a lépés 500 millió euróba kerülhet rövidtávon, de hosszabb távon milliárdokat spórol így a cég.

Az újság az autógyár egyik szóvivőjét is idézte, aki megerősítette, hogy a németországi munkaerőt érintő terv korai és részleges nyugdíjazásokkal számol, és az 1964-ben születettek számára kínálja fel a részleges nyugdíj lehetőségét, az idősebb alkalmazottaknak pedig a korai nyugdíjazást.

A Handelsblatt azt is közölte, hogy a Volkswagen év végéig meghosszabbította az eredetileg csak az első negyedév végéig érvényben lévő létszámstopot, azaz idén már nem vesznek fel új alkalmazottakat és külső cégektől is csak az információtechnológia és szoftverfejlesztés részlegekre korlátozzák a munkaerőkölcsönzést.

  • Kapcsolódó cikkeink:

Piaci körkép: tarol a Volkswagen Kínában

A Volkswagen nem ijed meg az Apple piacra lépésétől

Forrás: Reuters

 

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »