Jövő nyáron végleg leállítják a Volkswagen Bogár gyártását

A Volkswagen a jövő év nyarán leállítja a kultikus „Käfer” (Bogár) utódjának, a kilencvenes évek óta forgalmazott VW Beetle gyártását, hogy minden meglévő kapacitását a SUV-modellek gyártására összpontosíthassa – jelentette be pénteken a Volkswagen amerikai érdekeltsége az Egyesült Államokban.

Mielőtt azonban jövő júliusban a VW Beetle utolsó példányai legördülnének a mexikói Puebla üzem szerelőszalagjairól, az idén még két speciális modellszériát bocsát ki belőle a Volkswagen.

A vásárlói preferenciákhoz jobban igazodva a Volkswagen a jövőben a SUV-modellek előállítására kívánja fókuszálni meglévő gyártási kapacitását, az Egyesült Államokban pedig elsősorban családi autókból és elektromos modellekből állítja össze termékpalettáját. Az amerikai piacon Bug-nak becézett modell pedig ebbe már nem igazán illik bele.

Tavaly 15 ezer VW Bogár készült el Mexikóban. „A Bogár gyártásának befejezése három modellgeneráció után és hét évtized elteltével minden bizonnyal mély nyomot hagy a modell rajongói táborában” – mondta Hinrich Woebcken, a Volkswagen észak-amerikai érdekeltségének az igazgatója.

VW Beetle TDI, kép forrása: Volkswagen

  • Korábban írtuk:

Forrás: MTI/dpa

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »