Nem repülnek többet a Delta 777-es gépei

Az amerikai Delta Air Lines csütörtökön bejelentette, hogy a jövőben már nem fogja használni a Boeing szélestörzsű, 777-es kódjelú gépeit és néhány további, régebbi típusú, magas karbantartási költségű gépet is nyugdíjaz, mivel a foglalások erősen visszaestek a koronavírus-járvány következtében.

A lépés 18 Boeing 777-es gépet és néhány régebbi, MD-90-es gépet érint, a típusokat a kereslet feltámadása esetén az üzemanyagtakarékosabb és költséghatékonyabb Airbus A330-as és A350-es szélestörzsű gépekkel helyettesítenék.

„A fő pénzügyi célunk 2020-ban az, hogy év végére nullára csökkentsük a „készpénzégetést”, a következő 2-3 évben pedig egy kisebb hálózattal, kisebb flottával tervezzük a működést, válaszul a lecsökkent fogyasztói keresletre.” – nyilatkozta Ed Bastian vezérigazgató.

  • Kapcsolódó cikkeink:

Félmilliárdos veszteség a Deltánál, csődben az Air Mauritius

Az Air France-KLM már a harmadik negyedévre is 80%-os mínusszal számol

A társaság azt is jelezte, hogy a nyomott kereslet miatt arra számít, hogy 7000-rel több pilótája lesz alkalmazásban ősszel, mint amennyire valójában szükség lesz, és ez a szám még 2021 őszén is várhatóan 2500 és 3500 között lesz.

Forrás: Reuters

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »