Enged a Ryanair, tárgyalni fog a szakszervezetekkel

Megváltoztatva több évtizedes üzletpolitikáját a Ryanair hajlandó elismerni egyes, a pilótákat és légiutas-kísérőket tömörítő szakszervezeteket, és azokkal kész a tárgyalásokra, hogy elkerülje a sztrájkot.

Az ír diszkont légitársaság pénteki közleményében azt írta, írásban tájékoztatta az ír, brit, német, olasz, spanyol és portugál pilóta-szakszervezeteket, hogy kész tárgyalni a fizetésekről, illetve munkakörülményekről. Hangsúlyozták ugyanakkor, hogy a konkurens légitársaság pilótáit is képviselő szakszervezetekkel továbbra sem állnak szóba.

Az elmúlt napokban az ír, az olasz, a német és a portugál pilótákat tömörítő érdekképviseletek is sztrájkot jelentettek be a karácsonyi időszakba. A német pilóták egy részt a Lufthansa pilótáit tömörítő Vereingung Cockpit képviseli, velük a Ryanair továbbra sem hajlandó tárgyalni. Az olasz szakszervezet már jelezte, hogy visszavonta a sztrájkfenyegetését.

A pilóták magasabb fizetést, illetve stabilabb munkakörülményeket szeretnének, többségüket ugyanis nem a Ryanair, hanem egy ír munkaközvetítő alkalmazza, és emiatt nem a bázisuk szerinti ország, hanem az ír jogrendszer vonatkozik rájuk.

Forrás: MTI

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »