Panaszáradat zúdult a légitársaságokra 2020-ban

Noha az biztos, hogy a légitársaságok ügyfelei nem sokat repültek tavaly, annál többet panaszkodtak – írja a légicégekkel kapcsolatos elégedettséget összegző cikkében a The Wall Street Journal.

2020-ban a Southwest legyőzte a Deltát, a tavalyi első helyezettet, míg az American már másodjára végzett a tabella alján. Bár fontos szempont, hogy a koronavírus-járvány hatalmas csapást mért a légiközlekedésre, összességében elmondható, hogy az elmúlt évek megbízható légifuvarozói 2020-ban is többé-kevésbé megbízhatóak maradtak, míg a gyengébb teljesítményűek továbbra sem teljesítettek jól.

A panaszáradat azonban egyértelműen a járványnak tulajdonítható. A legfrissebb rendelkezésre álló adatok szerint – azaz az októberben zárult 12 hónapban – 534%-kal nőtt az amerikai Közlekedési Hivatalhoz benyújtott panaszok száma az egy évvel azelőtti azonos időszakhoz képest. A poggyász- és repülési problémákra vonatkozó panaszok csökkentek ugyan, de a visszatérítési gondokkal kapcsolatos reklamációk száma 1524-ről 83 305-re emelkedett, míg a repülőjegy-árakkal és a foglalásokkal kapcsolatos problémák szintén több panaszt generáltak.⁠

https://www.instagram.com/p/CKuGTP5gXYj/
  • Kapcsolódó cikkeink:

Forrás: The Wall Street Journal / Instagram

Friss hírek