Az online marketing eszközeit bevetve a te webáruházad is sokkal látogatottabbá válhat, egyre többen keresik majd fel. Ebben mi a jó? Az, hogy a látogatóból vásárló és ügyfél lesz, azaz emelkedni fog a megrendelések száma és ezzel együtt a bevételed is.
Milyen eszközei vannak az online marketingnek? Például a keresőoptimalizálás!
Szerencsére a rendelkezésre álló online marketing megoldások száma napról napra bővül, amelyek segítségével egyre jobb eredményeket érhetsz el. Ilyen például a webáruház keresőoptimalizálás (SEO) is, ami a Webáruház készítés árak szolgáltatásai között is elérhető.
A webáruház keresőoptimalizálás webshopok esetén lényegében a hosszú távú siker egyik garanciáját jelenti, mondhatni az online marketing megoldások egyik legfontosabbika. A SEO során arra törekednek, hogy az adott webáruház a Google természetes keresési találatai között minél előrébb helyezkedjen el. Alapja a kulcsszókutatás, melynek során meghatározásra kerülnek a releváns kulcsszavak, amelyek köré tartalmakat készítenek, majd ezek alapján optimalizálják a webáruház egyes részeit. Ezeket a kulcsszavakat fel lehet használni a keresőmarketinghez is.
Mi az a keresőmarketing (SEM)?
A keresőmarketing és a keresőoptimalizálás közötti különbséget az jelenti, hogy amíg a SEO ingyenes, és nem kell fizetni a látogatók után, addig a keresőmarketing már a fizetett hirdetések közé tartozik.
A webáruházak két módon jeleníthetnek meg fizetett hirdetéseket a Google felületén: a Google Ads vagy a Google Shopping segítségével. Ezek hasonlóan működnek: segítségükkel a természetes keresési találatok elé, közé lehet bekerülni, és amikor egy látogató a hirdetésedre kattint (eljut webáruházadba), akkor kell fizetni a hirdetésért.
Az e-mail marketing is jó megoldás
A hírlevélküldés az egyik legrégebbi online marketing módszer, ennek ellenére még ma is az egyik legnépszerűbb megoldás a webáruházad bevételeinek emelésére. Az e-mail marketing alapját egy sokszereplős e-mail lista létrehozása és a feliratkozók számának növelése adja. Hírlevelet azon emberek számára küldhetsz, akik önszántukból iratkoztak fel a webáruházad hírlevelére.
A Facebook hirdetések is sikerre vihetnek
Hirdetések elhelyezésére nem csupán a Google-ben van lehetőség, hanem a Facebookon is. Rengeteg embert el lehet érni vele, arról nem is beszélve, hogy a szöveges tartalom mellett/helyett képes hirdetéseket is készíthetsz. Ezek fizetett hirdetési lehetőségek, de nem szabad alábecsülni a közösségimédia-marketing erejét sem. A webáruházad termékei, szolgáltatásai után érdeklődők követni tudják a webshopod Twitter, Facebook és Instagram profilját.
További online marketing eszköz lehet még:
- A tartalommarketing, ami a keresőoptimalizálás egyik fontos része
- YouTube csatorna működtetése, videók
- Vendégbejegyzések elhelyezése releváns oldalakon
- Helyi marketing, azaz fizikai üzlet működtetése
Az online marketing megoldásokat senki sem veheti félvállról, hiszen a sikeresség titka rejlik bennük!
Fizetett tartalom (x)