Több milliárdos márkaértéket dobott a kukába Elon Musk

Ritkán fordul elő, hogy a vállalati márkák annyira összefonódnak a mindennapi beszélgetésekkel, hogy igékké vagy főnevekké válnak. Még ritkább, hogy egy ilyen márka tulajdonosa bejelentse, hogy szándékosan tönkre akarja tenni azt.

Pedig éppen ez történt a Twitterrel, amikor múlt vasárnap a cég új tulajdonosa,  Elon Musk úgy döntött, hogy a Twitter terméknevét „X”-re változtatja, továbbá megszabadul a jól ismert madaras logótól és az összes kapcsolódó szótól, beleértve a „tweet”-et is. Musk lépése elemzők és márkaügynökségek szerint 4 milliárd és 20 milliárd dollár közötti márkaértéket törölt el.

  • Kapcsolódó cikkeink:

Közel felére zuhantak a Twitter hirdetési bevételei

Min kapott össze ennyire Mark Zuckerberg és Elon Musk?

„Több mint 15 évbe telt, mire világszerte ekkora értéket szerzett a Twitter, mint márkanév, így elvesztése jelentős pénzügyi csapás” – mondta Steve Susi, a Siegel & Gale márkakommunikációs igazgatója.

Ráadásul az új név, az „X” nehezen formálható bármilyen szóvá, így Musk nem csak a régi nevet dobta el, hanem igazából az újnak sem adott sok esélyt a „kibontakozásra”.

https://www.instagram.com/p/CvIMHhbhySP/

Hozzászólások ()

Friss hírek

Szünetet tart a vámháború

Az Európai Unió felfüggesztette az amerikai kereskedelmi vámok elleni ellenintézkedéseket, hogy időt és teret engedjen a tárgyalásoknak, az intézkedés kedden lép érvénybe - jelentette be az Európai Bizottság hétfőn.

Read More »
bergsystem.hu

Milyen anyagból éri meg ablakot választani? (x)

Amikor az otthonteremtés során oda jutunk, hogy nyílászárókat kell választani – legyen szó akár új építésű ingatlanról, akár egy régi felújításáról –, akkor bizony számtalan szempontot figyelembe kell venni. A pénzügyi tartalékok ilyenkor mindig rohamtempóban fogynak, ugyanakkor ha van valami, amin szigorúan tilos spórolni, az a nyílászáró lesz.

Read More »