Közel felére zuhantak a Twitter hirdetési bevételei

Elon Musk, a Tesla és a SpaceX vezérigazgatója – aki a cég felvásárlása óta egyben a Twitter technológiai igazgatója és ügyvezető elnöke is – a hétvégén közölte, hogy a közösségi médiavállalatnál továbbra is negatív a cash flow, mivel a reklámbevételek közel 50%-kal csökkentek, amihez „súlyos adósságok” is társulnak.

Áprilisban Musk a BBC riporterének még azt mondta, hogy „majdnem minden” hirdető újra hirdetéseket vásárolt a Twitteren. Akkor azt is állította, hogy a vállalat „nagyjából nullszaldós”, és várhatóan a következő negyedévben már pozitív lesz a cash flow.

A napokban a Twitter elkezdte kiosztani a hirdetési bevételek egy részét a platformján működő kiválasztott tartalomkészítőknek. Musk megjegyzései válaszul hangzottak el azoknak a követőknek a kérdéseire, akik tudni akarták, hogy miért volt ez a bevételmegosztási program ennyire korlátozott mértékű.

  • Kapcsolódó cikkeink:

A Threads már valódi konkurense a Twitternek

Előfizetési díjak nélkül csődbe mehet a Twitter

https://www.instagram.com/p/CuzltUrrdfI/

Forrás: CNBC / Instagram

 

Hozzászólások ()

Friss hírek