A Ryanair biztosítja a csatlakozást saját járatai között

Biztosítja a csatlakozásokat a Ryanair a jövőben saját járatai között – jelentette be Kenny Jacobs, a légitársaság marketingigazgatója csütörtökön.

Az ír diszkont légitársaság ezzel az első nagy diszkont légicég lesz Európában, amely biztosítani fogja az átszállásokat járatai között. Az MTI-hez eljuttatott közleményben Kenny Jacobs azt is kiemelte, hogy néhány más légitársaság járataira is biztosítják majd az átszállási lehetőséget.

Bár a vezető légitársaságokat nem említett, korábban a Ryanair az ír hálózatos légicéggel, az Aer Lingusszal, illetve a szintén diszkont Norwegian Air Shuttle-lal állapodott meg csatlakozások biztosításáról.

Az ír diszkont a négy éve futó Always Getting Better nevet viselő minőségjavító csomagja keretében vezeti be a szolgáltatást. A cég tájékoztatása szerint a programnak köszönhetően 50 százalékkal nőtt a társaság utasforgalma és Európa legnagyobb forgalmat elérő légitársasága lett, megelőzve a korábbi listavezető Lufthansát. A Ryanair 2016-ban 117 millió utast szállított járatain, 15 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

Kapcsolódó cikkünk: A Ryanair figyelmeztette a briteket

Forrás: MTI

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »