Jól megy a légiipar, 10%-kal több pilóta kell

A Boeing frissített előrejelzése szerint 1,5 millió pilótára és műszaki kiszolgáló személyzetre lesz szüksége a légiközlekedési iparnak a következő húsz évben.

Az amerikai repülőgépgyártó közleményében arról ír, hogy globális szinten pilótából 617 ezerre, műszaki személyzetből 679 ezerre lesz szükség. Az egy évvel korábbi becsléseknél így pilótából 10,5, technikusból 11,3 százalékkal kell több majd, emellett kabinszemélyzetből összesen 814 ezerre lehet igény 2035-ig.

Éves szinten a Boeing tanulmánya szerint globálisan 31 ezer új pilóta, 35 ezer technikus és 40 ezer légiutas-kísérő tudja majd biztosítani a légi forgalom kiszolgálását.

A világ régiói közül a legnagyobb igény a globális légi forgalom 40 százalékát adó ázsia-óceániai térségben van, ahol 20 év alatt 248 ezer pilótára, 268 ezer műszaki szakemberre és 298 ezer légiutas-kísérőre lesz igény – ennek hátterében az elsősorban keskenytörzsű flottát üzemeltető és gyorsan fejlődő diszkont légitársaságok vannak.
Észak-Amerika az új mexikói és kubai piacok miatt lehet jó felvevőpiaca a légiközlekedési szakembereknek, Európában pedig a kontinensen belüli utazás fellendülése segítheti a folyamatot á Boeing elemzői szerint.

  • Korábban írtuk

Forrás: MTI

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »