42 százalékkal nőtt az Amazon márkaértéke egy év alatt

Az Amazon a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2018-as Global 500 ranglistája szerint.

Az Amazon.com márkaértéke 150,8 milliárd dollár, 42 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég egy éve még a harmadik volt a listán. Az Apple megőrizte második helyét, márkaértéke 37 százalékkal 146,3 milliárd dollárra nőtt. A Google az első helyről a harmadikra csúszott vissza, márkaértéke csak 10 százalékkal emelkedett, 120,9 milliárd dollárra.

Az első tíz közé bekerült még – sorrendben – a Samsung, a Facebook, az amerikai távközlési AT&T, a Microsoft, az amerikai távközlési Verizon, az amerikai kiskereskedelmi Walmart és az ICBC kínai bank.

Az Amazon.com tavalyi forgalma mintegy 136 milliárd dollárt tett ki. A cég alapítója, Jeff Bezos a világ legtehetősebb embere volt a Forbes magazin januári összeállítása szerint. Jeff Bezos vagyona 98,6 milliárd dollár volt, 33,8 milliárd dollárral nőtt egy év alatt.

Kapcsolódó cikkünk: Az Amazonra is lecsapott az Európai Bizottság

Forrás: MTI/TASZSZ

Friss hírek

A világszerte népszerű lager Olaszországból (x)

Olaszország hazai gyártású sörei közül az egyik legismertebb a Peroni, amely szerte a világon kedvelt márka. A Forma-1 futamok iránt rajongók is ismerhetik, ugyanis az Aston Martin egyik fő támogatója. A cikkben annak járunk utána, hogy mit érdemes tudni erről a sörről.

Read More »