Tűzoltóautóból hirdetőtábla?

Miután Baltimore város tisztviselői meghozták azt a fájdalmas döntést, hogy három tűzoltó társaságot bezárnak a nyáron pénzügyi nehézségek miatt, a városi tanács rendhagyó bevételi források után nézett: tűzoltóautókon hirdetési felületeket alakítanak ki. Stephanie Rawlings-Blake polgármesterasszony apparátusából többen kifejezték aggodalmukat, hogy elegendő lesz-e az intézkedés legalább egy társaság fenntartására.

Nem Baltimore az egyetlen pénz szűkében, tucatnyi város, iskolakerület és tranzit-rendszer próbálja a gazdasági  visszaesést reklámfelületek, névhasználati és névadási jogok értékesítésével átvészelni.

A KFC úttörő szerepet játszott az ilyen rendhagyó hirdetési helyek kiaknázásában. Korábban tűzcsapokon és aknafedeleken díszelgett a gyorsétterem-hálózat logója néhány városban, cserébe amiért szponzorálta a tűzcsapok cseréjét és a kátyúk javítását. Pizzérialáncok iskolabuszokon reklámozzák magukat most, hogy egyre több állam engedélyezi az oktatási szervezeteknek hirdetési felület eladását.

Bernáth Márk

Friss hírek

Újra csökkent az európai alapkamat

Az Európai Központi Bank Kormányzótanácsa csütörtöki ülésén a piaci várakozásoknak megfelelően 25 bázisponttal csökkentette a három irányadó eurókamat szintjét. Az EKB 0,9 százalékos reál GDP-növekedést vár 2025-ben és 1,1 százalékosat 2026-ban.

Read More »