Dolgok, amelyekre odafigyelve eredményesebb lesz a szórólapkészítés (x)

Akár egy eseményt, akár egy terméket, akár egy szolgáltatást szeretnél népszerűsíteni, erre a célra a szórólapnál költséghatékonyabb és hatásosabb eszköz nem igen létezik. Hogy miért? A segítségével egyszerre nagyon sok ember érhető el, és ha jó a dizájn, akkor a címzett nagy valószínűséggel meg is őrzi a papírt.

Persze ehhez az is kell, hogy a Plakát Nyomdával nyomtattatott szórólap tipográfiai tartalma is megfelelő legyen. A mai cikkünkben ezért is adunk néhány jó tanácsot azzal kapcsolatban, hogyan lehet jó szórólapot írni.

A márka saját hangnemének megalkotása

Csak akkor fogsz tudni maradandó hatást elérni a szórólapjaiddal, hogy ha ügyelsz arra, hogy a hangnem, amelyben megszólítod a célközönséget, a márkádat tükrözze.

Továbbá nem árt még magát a célközönséget is figyelembe venned, hiszen egyáltalán nem mindegy, hogy a fiatalabb, a középkorú vagy az idősebb korosztályt akarod megszólítani.

Fontos a figyelemfelkeltő címsor

Mivel manapság az emberek többsége mindig rohan, így a legtöbbször a reklámanyagokat is csak felületesen olvassák. Maximum néhány másodpercet töltenek el ezzel, amely alatt, ha nem sikerül megragadnod a figyelmüket, akkor a szórólap vagy a pulton marad, vagy a kukában landol majd. 

Ezt a célt szolgálja a figyelemfelkeltő címsor, amely rávezeti az olvasót, hogy továbbolvassa a leírtakat.

plakatnyomda.hu

De emellett mindenképpen érdemes még több kifejezést is kiemelni. Hogy ezek mik legyenek, azt legkönnyebben egy piackutatásból tudod felmérni. Magadtól honnan tudhatnád, hogy az alacsony árakat, a gyorsaságot, a minőséget vagy mondjuk a megbízhatóságot preferálják-e? 

A megfelelő üzleti nyelv 

Bár a szórólap szövegezésével leginkább a célcsoportra kell fókuszálni, de arra azért nem árt ügyelni, hogy a használt nyelvezettel nehogy elriaszd a további ügyfeleket. Legyen személyes, de mégis univerzális, és használj olyan kifejezéseket, amelyek befolyásolják az érzelmeiket!

USP

Aki kicsit is képben van a marketinggel, hallott már a „unique selling proposition” kifejezésről, amely lényegében annyit takar, hogy ha tudsz olyat kínálni, amelyet a versenytársak nem, akkor minél inkább hangsúlyozd ezt az erényt, hogy egyedivé válj a piacon. Erre pedig a szórólap szövegezésénél is figyelni kell. 

Lényegre törő mondanivaló

Ha kacifántos szavakat és hosszú mondatokat használsz a szórólapon, akkor biztosra veheted, hogy a legtöbben nem fogják elolvasni. Próbáld meg tehát világosan kifejezni, mit is akarsz, persze közben azért maradjon meg a közvetlenséged!

Ha a fentebb említett dolgokra odafigyelsz, akkor a Plakát Nyomdával kinyomtatott szórólapjaid segítenek majd a reklámcéljaid elérésében. Hogy a nyomtatás pontosan mennyibe is fog kerülni, arról a nyomda tud pontos információt adni.

Fizetett tartalom (x)

Hozzászólások ()

Friss hírek