Mobilitás a pénzügyekben (x)

A digitalizáció világában a vásárlók részéről egyre nagyobb igény mutatkozik a gyors és kényelmes fizetési megoldásokra. Ahhoz, hogy ebben a modern környezetben a vállalkozásod életképes maradjon, sőt fejlődni is tudjon, követnie kell a legújabb bankkártya-elfogadási trendeket. 

Milyen szolgáltatót érdemes választani?

A szolgáltatóval szemben alapelvárás, hogy magas szintű rendelkezésre állást és gyors tranzakciókezelést biztosítson az ügyfelei számára. A BizPay néven ismert Bizworks Kft. a Worldline hivatalos partnereként maradéktalanul megfelel ennek a feltételnek. A cég további előnye, hogy folyamatos műszaki segítségnyújtás érhető el náluk, hiszen a hiba a hét bármely napján felmerülhet. 

Például a vendéglátásban a hétvégéken még nagyobb a vendégforgalom, mint hétköznap, így ilyenkor sem akadhat el a bankkártyás fizetés. Fontos tehát, hogy ha szükséges, a szolgáltatót hétvégén is el tudd érni. 

Ahhoz, hogy a pénzügyeidben ki tudj igazodni, a tranzakciók elszámolását minél hamarabb meg kell kapnod. Ezt az igazán profi szolgáltató már a tranzakciót követő munkanapon a rendelkezésedre bocsátja, valamint részletes kimutatást készít a fizetési ügyletekről. Egy szolgáltatónál az is előny, ha az összeg kiutalását kérheted bármelyik EU-s bankszámládra.

Mikor érdemes mobil terminált használni?

Ha vendéglőt, éttermet, gyorsbüfét, cukrászdát, kávézót üzemeltetsz, már tapasztaltad, hogy a vendégek számára egyre fontosabb, hogy az asztaluknál is gyorsan és egyszerűen tudjanak fizetni bankkártyával vagy okostelefonnal, esetleg okosórával. Ehhez jól működő mobil terminálra van szükséged, amely felismeri és elfogadja ezeket az eszközöket. A BizPay partnere, a Worldline az összes ismert kártyatársaság bankkártyáját elfogadja, legyen az Visa, Mastercard, Diners, JCB, Discover, American Express, stb.

A Magyarországon használható speciális kártyákkal, mint az OTP SZÉP Kártya, a K&H SZÉP Kártya vagy az MKB SZÉP Kártya, illetve az egészségpénztári kártyákkal is tudnak fizetni ennél a terminálnál a vendégek. Ezen túlmenően képes a DCC-re, azaz a dinamikus devizaváltásra. 

Földrajzilag független fizetés

Ma már a legtöbb vendéglátóipari vállalkozás foglalkozik az ételek kiszállításával is, hiszen az utóbbi évek ügyféligényei ezt megkövetelik tőlük. A mobil terminál azt is lehetővé teszi, hogy a kiszállítás helyszínén tud az ügyfél elektronikusan fizetni. Ez megkönnyíti mindkét fél számára a fizetést, hiszen a vevőnek nem kell készpénzzel rendelkeznie, illetve a futárnak sem kell a megfelelő címleteket biztosítania és a visszaadással bajlódnia. Így megszűnnek a félreértésekből, tévedésekből eredő problémák. A vállalkozás vezetőjeként ezek kezelésével nem kell foglalkoznod, az energiádat a cég folyamatainak optimalizálására koncentrálhatod. 

A mobil terminállal tehát mobilizálhatod a céged bankkártya-elfogadási folyamatát, ami az ügyfelek elégedettségét, s ezáltal a visszatérő, stabil ügyfélkört fogja eredményezni. 

Fizetett tartalom (x)

Hozzászólások ()

Friss hírek