A világjárvány miatt nem lehet személyes összejöveteleket tartani. A koncerteket lemondták, a szórakozóhelyek bezártak. A hiphop azonban “fáklyaként világít a sötétségben”: az elmúlt hat hétben a popkultúra egyetlen ágazata sem fejlődött gyorsabban vagy drasztikusabban.
Ezek az újítások szinte kivétel nélkül az Instagramon történtek, különösen a Live szolgáltatás révén, amely rövid úton a karantén-média elsőszámú szócsövévé vált – a megtekintések száma 70 százalékkal emelkedett ezen a platformon február és március között.
Minden este végtelen számú szórakozási lehetőség közül válogathatunk: a rapperek, producerek, DJ-k – sőt, még a különféle vállalkozók is – nightclubbá, maratoni TV-műsorrá, történelemórává, tehetségkutatóvá változtatták a felületet.
A teljes cikk angol nyelven elérhető a The New York Times internetes oldalán.
https://www.instagram.com/p/B__UE9ony58/
Forrás: The New York Times / Instagram