Az Instagramon folytatja a hiphop krémje

A világjárvány miatt nem lehet személyes összejöveteleket tartani. A koncerteket lemondták, a szórakozóhelyek bezártak. A hiphop azonban “fáklyaként világít a sötétségben”: az elmúlt hat hétben a popkultúra egyetlen ágazata sem fejlődött gyorsabban vagy drasztikusabban.

Ezek az újítások szinte kivétel nélkül az Instagramon történtek, különösen a Live szolgáltatás révén, amely rövid úton a karantén-média elsőszámú szócsövévé vált – a megtekintések száma 70 százalékkal emelkedett ezen a platformon február és március között.

Minden este végtelen számú szórakozási lehetőség közül válogathatunk: a rapperek, producerek, DJ-k – sőt, még a különféle vállalkozók is – nightclubbá, maratoni TV-műsorrá, történelemórává, tehetségkutatóvá változtatták a felületet.

A teljes cikk angol nyelven elérhető a The New York Times internetes oldalán.

 

https://www.instagram.com/p/B__UE9ony58/

Forrás: The New York Times / Instagram

Friss hírek

Az USA húzza felfelé a világgazdaságot

Az Egyesült Államok tavalyi államháztartási hiányának példátlan pro-ciklikus bővülése felhajtóerőt adott a hazai fogyasztásnak, és ezzel egyidejűleg magyarázattal szolgált az amerikai gazdaság meglepő ellenállóképességet jelző tavalyi növekedésére is.

Read More »