Tovább csúszik a 737 MAX gépek újraengedélyezése

A Boeing problémás géptípusát 2019 márciusa óta nem engedik repülni a légügyi hatóságok, az újraengedélyezési folyamat egyre újabb és újabb végdátumokat kap. A legújabb határidő az idei nyár vége. 

A Boeing tavaly decemberben rúgta ki korábbi vezérigazgatóját, Dennis Muilenburgot és az új vezérigazgatónak, Dave Calhounnak épp az lenne az egyik fő feladata, hogy felgyorsítsa a Boeing 737 MAX típus javításait és hatósági engedélyeztetését.

A típus gyártását is felfüggesztették időközben, szintén tavaly december óta már nem készülnek új 737 MAX gépek, pedig akkor még volt kereslet az új repülőkre – azóta a keresleti oldal is meggyengült, az utóbbi hetekben a légitársaságok inkább csökkenteni próbálják meglévő flottáikat, nem új gépeket vásárolnak.

  • Kapcsolódó cikkeink:

Teljesen leállt a gyártással a Boeing

Csúnya dolgok bukkantak elő a Boeing belső levelezéséből

Félmilliárdos veszteség a Deltánál, csődben az Air Mauritius

Mindenesetre a 737 MAX-ok újraengedélyeztetési projektje egyelőre nem túl sikeres, még mindig szükség van szoftveres módosításokra és a cég legfrissebb közleménye szerint most a koronavírus-járvány hátráltatja a munkát, így nyár vége előtt már várhatóan nem kap zöld jelzést a Boeing legnépszerűbb repülője.

A teljes cikk a CNBC oldalán elérhető.

Tovább olvasom →

Friss hírek

Volvo XC60 Recharge

Erős negyedévet zárt a Volvo

A kínai Geely többségi tulajdonában lévő Volvo Cars rekordszámú, 182.687 járművet értékesített az idei első három hónapban, 12 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A tisztán elektromos autók aránya 21 százalékra emelkedett az egy évvel korábbi 18 százalékról.

Read More »