Csak januárban szigorít a Ryanair

A karácsonyi időszakra hivatkozva januárra halasztja a poggyászra vonatkozó szabályok korábban bejelentett szigorítását az ír Ryanair diszkont légitársaság.

Eredetileg november elsejével kellett volna életbe lépnie az új szabályozásnak, amely egyebek közt csökkentette a fedélzetre vihető csomag méretét. Végül azonban úgy döntöttek, inkább januárra tolják az új szabályozás bevezetését, hogy ne az év legforgalmasabb időszakában okozzon problémát. A szabályzat január 15-én lép hatályba.

A Ryanair korábbi tájékoztatása szerint az új szabályok értelmében csak az elsőbbségi beszállást vásárlók vihetik majd fel a kabin méretű (55x40x20 cm) kézipoggyászt a fedélzetre és lehet a kézipoggyász mellett egy második, kisebb (35x20x20 cm) táska is náluk. A többi utastól a beszállító kapunál elveszik a kabin méretű poggyászt és a csomagtérbe helyezik el, így érkezéskor meg kell várni annak kiadását, a fedélzetre pedig csak egy kisebb táskát vihetnek fel. A szolgáltatás díjtalan. A Ryanair emellett 15-ről 25 kilogrammra növeli a feladható poggyász felső súlykorlátját.

Kapcsolódó cikkünk: Eljárás és büntetés vár a Ryanairre a járattörlések kezelése miatt

Forrás: MTI

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »