Terjeszkedik a Lufthansa, felvásárolják a Brussels Airlines-t

Felvásárolja, és csütörtöktől 100 százalékos tulajdonosa lesz a Brussels Airlines belga légitársaságnak a német Lufthansa – közölte a La Libre Belgique belga napilap szerdán.

A Lufthansa 2008-ban szerzett 45 százalékos tulajdonrészt a belga légitársaságban, csütörtökön pedig aláírják a maradék 55 százalék megvásárlásáról szóló megállapodást is. A napilap birtokába jutott információk szerint a Lufthansa 2,6 millió eurót fizet a belga társaságért. Az összeget a légitársaság szóvivője nem kívánta megerősíteni.

A tájékoztatás szerint a német cég új repülőgépekkel fejlesztené, további tengeren túli és rövid távú, fapados járatok indításával tenné gazdaságosabbá a belga leányvállalatot.

A brüsszeli központú Brussels Airlines-t 2005-ben alapították, majd anyagi nehézségek miatt tulajdonrészének közel felét 2008-ban értékesítette. A légitársaság 49 repülőgéppel rendelkezik, 3400 alkalmazottja van és 62 célállomásra, mintegy 5,8 millió utast szállít évente.

A légitársaság a felvásárlást követően még legalább két évig használja majd a Brussels Airlines nevet.

Még több vállalati hír itt.

Forrás: MTI

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »