A Facebook nyeresége messze felülmúlta az elvárásokat

A Facebook a várakozásoknál is jobb üzleti eredményt ért el a második negyedévben – a tavalyi adatokhoz képest 59 %-kal nőtt a bevétel, 186 %-os profitemelkedés mellett. Április elejétől június végéig 2,05 milliárd dolláros profitot és 6,44 milliárd dolláros bevételt könyvelhettek el.

A hirdetők nem csak azért fizethetnek, ha valaki rákattint a Facebookra kitett hirdetésekre, hanem már a hirdetés megjelenítéséért is. Ezért tehát minden egyes oldalletöltéssel és kattintással folyamatosan termeljük a cég profitját.

  • Még mindig tud hova növekedni a Facebook
A második negyedévben a havonta aktív felhasználók száma elérte az 1,71 milliárdot, ami 15 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A hirdetési bevételeik döntő többsége, 84 százaléka már a mobilhirdetésekből jön. A cég az egyik fő nyertese annak, hogy a reklámköltések egyre nagyobb hányada megy a televíziótól a digitális platformok felé. 

Mark Zuckerberg a Facebook alapítója beszédében a videóforgalmuk növekedését emelte ki leginkább: „Olyan világ felé haladunk, ahol a videó lesz szolgáltatásaink szíve-lelke” – mondta. A cég a vállalati ügyfeleit arra próbálja buzdítani, hogy egyre többet kísérletezzenek videókkal, miközben a videók nagyobb prioritást kapnak az üzenőfalon is.

Forrás: BBC

Friss hírek

A világszerte népszerű lager Olaszországból (x)

Olaszország hazai gyártású sörei közül az egyik legismertebb a Peroni, amely szerte a világon kedvelt márka. A Forma-1 futamok iránt rajongók is ismerhetik, ugyanis az Aston Martin egyik fő támogatója. A cikkben annak járunk utána, hogy mit érdemes tudni erről a sörről.

Read More »