hirdetés

A reklámipart is hazavágja a Brexit és az elfuserált választás

Nagy-Britannia hirdetési piaca lassul, mivel az Európai Unióból történő kilépés hosszú procedúrája kezd hatással lenni a gazdaság minden szegmensére. A GroupM legfrissebb előrejelzése szerint, amely a világ legnagyobb médiavásárlója, ez a marketing szakemberek gyors visszavonulását fogja eredményezni.

Read More »

Martin Sorrell: Semmi értelme a Youtube-bojkottnak

A Google-nak és a Facebook-nak természetesen felelősséget kell vállalniuk és el kell távolítaniuk a szélsőséges tartalmakat a különböző platformjaikról, a hirdetők Youtube-on történő bojkottjának azonban semmi értelme - mondta a brit WPP reklámcsoport vezérigazgatója, Martin Sorrell.

Read More »

A Google kálváriája: menekülnek a hirdetők

A Verizon és az AT&T amerikai telekommunikációs szolgáltató vállalatok szerdán közölték, hogy felfüggesztik online hirdetéseiket a Google videómegosztó portálján, a Youtube-on, mivel a Google szélsőséges tartalmú videók mellett jelentette meg azokat.

Read More »