hirdetés

A reklámipart is hazavágja a Brexit és az elfuserált választás

Nagy-Britannia hirdetési piaca lassul, mivel az Európai Unióból történő kilépés hosszú procedúrája kezd hatással lenni a gazdaság minden szegmensére. A GroupM legfrissebb előrejelzése szerint, amely a világ legnagyobb médiavásárlója, ez a marketing szakemberek gyors visszavonulását fogja eredményezni.

Read More »

Martin Sorrell: Semmi értelme a Youtube-bojkottnak

A Google-nak és a Facebook-nak természetesen felelősséget kell vállalniuk és el kell távolítaniuk a szélsőséges tartalmakat a különböző platformjaikról, a hirdetők Youtube-on történő bojkottjának azonban semmi értelme - mondta a brit WPP reklámcsoport vezérigazgatója, Martin Sorrell.

Read More »

A Google kálváriája: menekülnek a hirdetők

A Verizon és az AT&T amerikai telekommunikációs szolgáltató vállalatok szerdán közölték, hogy felfüggesztik online hirdetéseiket a Google videómegosztó portálján, a Youtube-on, mivel a Google szélsőséges tartalmú videók mellett jelentette meg azokat.

Read More »

A honlap további használatához kérjük fogadja el a sütik használatát. További információt adatvédelmi tájékoztatónkban és a sütik kezelésére vonatkozó tájékoztatónkban talál.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás