A Twitter a továbbiakban nem fogad el politikai hirdetéseket - jelentette be szerdán a közösségi portál elnök-vezérigazgatója.
Read More »hirdetés
Száműzték a Facebook-ról a kriptovaluták hirdetéseit
Az internetes óriáscég gyakorlatilag megtiltja minden felületén a kriptovaluta-reklámokat, beleértve a bitcoinét is - jelentette be kedden a Facebook, új stratégiáját ismertetve.
Read More »Nem hirdethet a Twitteren két orosz médiatársaság
A Twitter internetes cég eddig példa nélkül álló döntésével csütörtökön megvonta a Russia Today (RT) televíziótól és Sputnik rádióadótól a reklám lehetőségét üzenetküldő szolgáltatásán.
Read More »A reklámipart is hazavágja a Brexit és az elfuserált választás
Nagy-Britannia hirdetési piaca lassul, mivel az Európai Unióból történő kilépés hosszú procedúrája kezd hatással lenni a gazdaság minden szegmensére. A GroupM legfrissebb előrejelzése szerint, amely a világ legnagyobb médiavásárlója, ez a marketing szakemberek gyors visszavonulását fogja eredményezni.
Read More »A YouTube megpróbál ügyesen lavírozni a hirdetők és a videósok között
A YouTube videómegosztó portál új iránymutatásokat adott ki azzal a céllal, hogy megakadályozza a márkák offenzív vagy nem megfelelő tartalomhoz történő társítását annak érdekében, hogy megmentse kapcsolatait a hirdetőkkel.
Read More »Martin Sorrell: Semmi értelme a Youtube-bojkottnak
A Google-nak és a Facebook-nak természetesen felelősséget kell vállalniuk és el kell távolítaniuk a szélsőséges tartalmakat a különböző platformjaikról, a hirdetők Youtube-on történő bojkottjának azonban semmi értelme - mondta a brit WPP reklámcsoport vezérigazgatója, Martin Sorrell.
Read More »A Google kálváriája: menekülnek a hirdetők
A Verizon és az AT&T amerikai telekommunikációs szolgáltató vállalatok szerdán közölték, hogy felfüggesztik online hirdetéseiket a Google videómegosztó portálján, a Youtube-on, mivel a Google szélsőséges tartalmú videók mellett jelentette meg azokat.
Read More »A Facebook nyeresége messze felülmúlta az elvárásokat
A Facebook a várakozásoknál is jobb üzleti eredményt ért el a második negyedévben - a tavalyi adatokhoz képest 59 %-kal nőtt a bevétel, 186 %-os profitemelkedés mellett.
Read More »