Mytaxi: megalakult Európa legnagyobb taxihívó szolgáltatója

A német Daimler Mytaxi nevű taxihívó szolgáltatása összeolvad brit riválisával, a Hailóval, így létrejön Európa legnagyobb alkalmazás alapú taxihívó szolgáltatója, versenyre kelve az amerikai székhelyű Uber fuvarmegosztóval – jelentette be a két cég kedden.

A Mytaxi annyiban különbözik az Ubertől, hogy nem saját sofőrökkel dolgozik, hanem taxiscégekkel működik együtt.

A megállapodás szerint a Daimler 60 százalékos, a Hailo tulajdonosai 40 százalékos részesedést kapnak az új cégben, amely a Mytaxi márkanév alatt, a cég mostani platformja alapján fog működni. A tranzakció készpénzmentes, azt teljes egészében részvénycserével hajtják végre. Az új cég vezérigazgatója Andrew Pinnington lesz, aki jelenleg a Hailo élén van, a székhely Hamburgban lesz.

A cégek közlése szerint a közös vállalat 70 millió felhasználóval, több mint 50 városban 100 ezer regisztrált taxisofőrrel rendelkezik majd kilenc európai országban.

A Hailo jelenleg Nagy-Britanniában, Írországban és Spanyolországban működik. A Mytaxi Ausztriában, Németországban, Olaszországban, Lengyelországban, Portugáliában, Spanyolországban és Svédországban érhető el.

Forrás: MTI

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »