Egyre több műanyagot gyárt a klímakonferencia szponzora

A Coca-Cola kiválasztását az e hónapban Egyiptomban megrendezésre kerülő COP27 klímacsúcs szponzoraként a klímaaktivisták nem vették jó néven. Nem véletlenül, a gyártó egyre több műanyagot használ.

A Coca-Cola 2019 óta 3,5%-kal növelte az újonnan gyártott műanyagok felhasználását. A növekedés kétségessé tette, hogy a cég képes-e csökkenteni az újonnan gyártott műanyagok felhasználását, és még nagyobb nyomást gyakorol a világ legnagyobb üdítőital-csoportjára, ami az ENSZ COP27 klímacsúcsának szponzorálására készül.

https://www.instagram.com/p/Ckd-IinuZO2/

Az Ellen MacArthur Alapítvány adatai szerint a Coca-Cola, a PepsiCo és a Walmart 2021-ben növelték a nem újrahasznosított műanyagok felhasználását.  A 2019 és 2021 közötti időszakban a Coca-Cola teljes műanyag-felhasználása 8,1%-kal 3,2 millió tonnára nőtt.

A vállalatoknak így „exponenciálisan” növelniük kell az újrahasznosított műanyagok felhasználását ahhoz, hogy 2025-re elérjék a 26 százalékos újrahasznosított tartalomra vonatkozó összesített célt – közölte az alapítvány.

Forrás: FT / Instagram

Hozzászólások ()

Friss hírek

Volvo XC60 Recharge

Erős negyedévet zárt a Volvo

A kínai Geely többségi tulajdonában lévő Volvo Cars rekordszámú, 182.687 járművet értékesített az idei első három hónapban, 12 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A tisztán elektromos autók aránya 21 százalékra emelkedett az egy évvel korábbi 18 százalékról.

Read More »