Netflix vs. Disney: hogy áll a streamingháború?

Egy év telt el azóta, hogy a Disney bevezette a streaming szolgáltatók piacára a Disney+t, és a várakozások feletti előfizetői bázist tudott kiépíteni, több mint 73 millió előfizetőt szereztek. 

A Disney a héten tette közzé harmadik negyedéves eredményeit, és a cégnek jókor jött a váratlan siker, mert a koronavírus-járvány miatt a vidámparkokból és termékeladásokból származó bevételek 61%-kal (!) csökkentek a tavalyi harmadik negyedévhez képest és új mozifilmek hiányában a filmstúdió teljesítménye sem volt fényes, itt 52%-os volt a mínusz.

Fentiek ellenére és a streaming szolgáltatás sikerének köszönhetően viszont a vártnál jóval kisebb veszteséggel tudott zárni a Disney, a részvényenkénti veszteség mindössze 20 cent lett az elemzők által várt 73 centes veszteség helyett,

https://www.instagram.com/p/CHi5dxapIBZ/

Forrás: Instagram / CNBC / Investing.com

Friss hírek