Rekordnyereség a Ferrarinál

Bár ebben a Forma-1-es szezonban a Ferrarinak már nincs esélye bajnokságot nyerni, az olasz luxusautó gyár kiugróan jó üzleti eredményekkel vigasztalódhat.

A vállalat nettó nyeresége a harmadik negyedévben 24 százalékkal 141 millió euróra, a kamatfizetés, adózás és értékcsökkenés nélkül számított eredménye (EBITDA) 31,8 százalékkal 266 millió euróra emelkedett. Az árbevétel 836 millió euró volt, 6,7 százalékkal haladta meg a tavalyi harmadik negyedévit. A vállalat adósságállománya 636 millió euróról 485 millió euróra csökkent.

A Ferrari megemelte az idei eredményvárakozását is, eszerint az EBITDA az idén el fogja érni az 1 milliárd eurót a korábban tervezett 950 millió euróval szemben. A befektetők azonban kevesellték ezt, így a vállalat részvénye másfél nap alatt 3,5 százalékkal esett a milánói tőzsdén.

Sergio Marchionne, a Ferrari elnök-vezérigazgatója azt mondta, hogy az eredmény megfelel a várakozásoknak, és bejelentette, hogy a cég jövőre új modellekkel jelentkezik. Figyelmeztetett: a Ferrari 2020 után szakíthat a Forma-1-gyel, ha az új tulajdonosok az olasz cég érdekeivel ellentétes irányba viszik el a versenyt.

Forrás: MTI/ANSA/Reuters

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »