Elkezdődött a karácsonyi őrület

A karácsony idén is több mint két hónapos lesz – az üzletekbe kikerültek a karácsonyi termékek, édességek és díszek, a tévéből és rádióból október felétől ömlik a karácsonyi hirdetések áradata.

A kereskedők karácsonykor a lehető legnagyobb bevételre utaznak, s ennek velejárója, hogy termékeiket már jóval ünnepek előtt, s a lehető leghosszabb ideig hirdetik.

A szlovák üzletekben a karácsonyt idén a Tesco kezdte meg, ami a tévében sugárzott reklámokat illeti, a Telekom vitte el a prímet, lekörözve a tavaly első O2-t. Épp a távközlési vállalatok és mobilszolgáltatók költik karácsony előtt a legtöbb pénzt hirdetésekre. Ez az az időszak, amikor az emberek a legtöbb pénzt költik el, sokan épp a karácsony előtti hetekre várnak, hogy valamilyen akció keretén belül olcsóbban jussanak hozzá egy év közben kinézett termékhez vagy szolgáltatáshoz.

S mivel a reklámkampány sokba kerül, a társaságoknak jóval az ünnepek előtt kell beindítaniuk a reklámot, hogy minél több terméket tudjanak eladni. Viliam Bendik, a Direct House reklámügynökség képviselője szerint ez az egyszerű marketingfilozófia az, amely miatt minden évben októbertől szó szerint elárasztják a piacot a karácsonyi hirdetések. „Senki sem akar vesztes lenni a vásárlókért folytatott harcban” – mondta Bendik.

A korai karácsony nem mindenkit hoz ki a sodrából. „Én kifejezetten díjazom, hogy jóval korábban, tolongástól mentes boltokban vehetem meg nyugodtan az ajándékokat” – nyilatkozta lapunknak egyik olvasónk.

Új Szó

Friss hírek

feil.hu

Ismerd meg a gyémántok új színeit! (x)

A gyémántok ragyogása már régóta magával ragadja az emberek képzeletét. De talán kevesen gondolták volna, hogy ezek a csodás drágakövek nem csak fehérben varázsolhatnak el minket. A színes gyémántok különleges világa tele van lehetőségekkel és izgalommal.

Read More »