Miért fontos a közösségi média a vállalkozások számára? (x)

A közösségi oldalak napjainkra az online kommunikáció egyik legfontosabb színterévé váltak. Sok millió ember tölti ott a szabadidejének egy részét, böngészve, olvasgatva, így a vállalkozások számára extra lehetőség a célközönségük eléréséhez és bevonásához. Kiváló terepe tehát az üzleti kommunikációnak, a márkaépítésnek és az értékesítésnek.

A toldi marketing a social media területén is segíti a vállalkozásokat. Újszerű stratégiákkal és célzott tartalommal erősíti a márkák iránti elköteleződést. Nézzük meg most egy kicsit részletesebben, hogy mely platformokról is van szó. 

A közösségi médiában rejlő lehetőségek

Ha egy vállalkozás nem mutatja meg magát a közösségi felületeken, az óriási lehetőségektől zárkózik el. Az online jelenléttel, amiben segít a Toldimarketing, növelhető a cég márkaismertsége, ugyanis a rendszeres tartalommegosztás révén mindig friss információkkal látható el a célközönség. 

Milyen platformokon érdemes jelen lenni vállalkozóként?

A Facebook a világ legnagyobb közösségi hálózata, amit több mint 2,9 milliárd aktív felhasználó pörget nap mint nap. A Facebook lehetőséget kínál személyes és üzleti profilok létrehozására, csoportokhoz való csatlakozásra, valamint különféle típusú tartalmak – például képek, videók, hírek és hirdetések – megosztására. Az üzleti oldalak számára nagyszerű hirdetési rendszert ad, amely ugyan költségekkel jár, de a pontosan célzott kampányok futtatására tökéletes.

toldimarketing.hu

Az Instagram a képi és audiovizuális tartalmak megosztásának színtere, amely a fiatalabb generációk körében népszerű. Kb. 1 milliárd aktív felhasználót számláló közösségi oldalról beszélünk. A képek, rövid videók és “story” formátumú aktuális tartalmak révén gyorsan növelhető a márkák ismertsége. Azoknak a cégeknek, akik a képi és videós tartalmakkal szeretnének leginkább előretörni, kifejezetten ajánlott ezen a felületen is jelen lenni. 

A LinkedIn a szakmai kapcsolatépítés online terepe. Ideális platform a B2B szektor számára, hiszen lehetőséget nyújt az üzleti kapcsolatok építésére, szakmai tartalmak megosztására és munkaerő-toborzásra. A hirdetési lehetőségei kifejezetten az üzleti célú promóciókhoz igazodnak.

A videós közösségi platformok

A YouTube a világ legnagyobb videómegosztó platformja, ahol több milliárd felhasználó keres és fogyaszt különféle tartalmakat. Alapvetően szórakoztató, oktatási és promóciós célokra alkalmas felület. A cégek két irányból is megközelíthetik: egyrészt saját hasznos és értéket adó videók megosztásával, másrészt fizetett hirdetések irányából.

A TikTok egy rohamosan növekvő videómegosztó platform, mely a fiatalok körében tarol leginkább. Kreatív és rövid videós tartalmakkal, amelyek valóban megszólítják a célközönséget, hamar sikereket érhetünk el. A TikTok még kevésbé telített, így hatalmas lehetőséget rejt azoknak, akik nyitottak és szívesen kipróbálnak új dolgokat. 

Fizetett tartalom

Hozzászólások ()

Friss hírek

Megugrott a brit autóexport

A brit autógyártók és autókereskedők szövetségének (SMMT) honlapján közzétett adatok szerint a márciusban gyártott járművek több mint 73 százalékát exportálták.

Read More »