Lépések egy online vállalkozás beindításához (x)

A digitális kor előtt csak nagyon kevesen tudták előteremteni a saját vállalkozás indításához szükséges erőforrásokat. Az online értékesítés és az e-kereskedelem világában azonban ez már nem így van. Ma már bárki elindíthat, és bővíthet egy online vállalkozást, a szakmai háttértől és a korábbi vállalkozói tapasztalattól függetlenül. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nincs szükség minőségi termékötletre, valamint életképes stratégiákra. Ha ezek nélkül vágsz neki a vállalkozásnak, akkor annak a legtöbb esetben csak kudarc a vége.

Kezdd az információgyűjtéssel!

Ne kövesd el azt a gyakori hibát, hogy először a termékre összpontosítasz és csak azután a piacra! A siker kulcsa abban rejlik, hogy rábukkanj azokra az emberekre, akik olyan problémával küszködnek, amelyre eddig még nem találtak megoldást. Az internet nagyban megkönnyíti az ilyen típusú piackutatást. Javasoljuk például, hogy keresd fel a Filter.hu hírszűrő platform gazdasági kategóriáján belül az online üzlet részt, ahol az online kommunikációs trendeket, a technológiai változásokat és az online területen tevékenykedő vállalkozások hatékonyságát érintő izgalmas híreket találhatsz.

De ezenkívül érdemes még különböző fórumokat is meglátogatnod, hogy megtudd, mi mozgatja meg az embereket manapság, és kulcsszókutatást kell végezned, hogy rálelj azokra a kulcsszavakra, amelyekre sokan rákeresnek.

Ha megvan az ötlet, ideje eladnod az embereknek!

Miután sikerült megtalálni azt a problémakört, amelyre a terméked vagy a szolgáltatásod megoldást nyújt, nem maradt más hátra, mint eladni az ötletedet a célközönségnek. Ehhez úgy kell gondolkodnod, mint egy potenciális vásárlónak, és fel kell tenned magadnak a kérdést, hogy mégis milyen előnyökkel is jár az számodra, ha az adott terméket használod, vagy a szolgáltatást igénybe veszed. 

Ha ez megvan, ideje nekilátni a weboldaladnak, ahol a szövegezés mellett a dizájn és az oldal felépítése is kiemelt jelentőséggel bír, mivel összesen 7 másodperced lesz arra, hogy felkeltsd a potenciális vásárlók figyelmét. Ha ez nem sikerül, akkor biztos lehetsz benne, hogy soha többé nem látod őket. 

Ezért azt javasoljuk, hogy csupán egy- vagy kétféle, sima betűtípust használj. Továbbá érdemes még leegyszerűsítened a navigációt is, és csak akkor használj grafikát vagy videót, ha azok javítják az általad átadni kívánt üzenetet!

Végül pedig vágj bele PPC hirdetésekbe!

A PPC hirdetés az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy forgalmat irányíts egy vadonatúj webhelyre. Ennek két előnye is van ahhoz képest, hogy megvárod, amíg a forgalom organikusan megérkezik. Először is, ezek azonnal megjelennek a keresőoldalakon, másodszor pedig lehetővé teszik a különböző kulcsszavak, valamint a címsorok, az árak és az értékesítési megközelítések tesztelését. Tehát nemcsak azonnali forgalmat érhetsz el, hanem felfedezheted a legjobb, legtöbb konverziót eredményező kulcsszavakat is, amelyeket elhelyezhetsz a webhelyeden is, hogy minél előbb meg tudd növelni az organikus elérést.

Fizetett tartalom (x)

Hozzászólások ()

Friss hírek