Merész klímavédelmi tervvel állt elő a PepsiCo

A PepsiCo csütörtökön bejelentette: azt tűzte ki célul, hogy 2040-re elérje a nettó zéró üvegházhatású gázkibocsátást, lévén a fogyasztók és a befektetők egyre inkább sürgetik a nagyvállalatokat, hogy vállaljanak szerepet a globális felmelegedés elleni küzdelemben.

A PepsiCo által gyártott termékek, kép forrása: PepsiCo

A Doritos chips és a Tropicana gyümölcslé gyártójának elmondása szerint 2030-ig 40-70 százalék közötti mértékben csökkentik a működésből származó kibocsátást azokon a területeken, amelyek kívül esnek a cég saját gyártási folyamatain és ellátási láncán.

A legfrissebb fenntarthatósági jelentés szerint a PepsiCo globálisan körülbelül 57 millió tonna üvegházhatású gázkibocsátást generált 2019-ben. Az élelmiszer- és italgyártó óriásvállalat most azt reméli, hogy a következő kilenc évben ezeket a kibocsátásokat sikerül mintegy felére csökkentenie, 2040-re pedig teljesen megszüntetnie.

A teljes cikk angol nyelven elérhető a Reuters oldalán.

Tovább olvasom →

 

  • Kapcsolódó cikkünk:

Forrás: Reuters

Felkapott hírek

Friss hírek

Kilőtt a Kia nyeresége

A dél-koreai autógyártó Kia Corporation nettó profitja a tavalyi összeg több mint tízszeresére nőtt az idei második negyedévben. Az óriási ugráshoz persze a tavalyi alacsony bázis is hozzájárult, de idén igen erős a kereslet a gyártó SUV modelljei iránt.

Read More »