Siralmas utasszámokat közölt a United Airlines

A United Airlines szerdán bejelentette, hogy májusi járatainak 90%-át törölte és júniusban is hasonló mértékű csökkentés várható, mivel a koronavírus-járvány miatt az utazási kereslet gyakorlatilag nullára csökkent és rövidtávon nem látszanak az esetleges javulás jelei sem.

Ha ez így önmagában nem lenne elég, közölték azt is, hogy április első két hetében milyen utasszámot regisztráltak: kevesebb, mint 200.000 ember repült a légitársasággal. Ez mintegy 97%-os csökkenés a tavalyi év azonos időszakához képest, amikor több mint 6 millió volt az utasok száma.

Forrás: United Airlines

Májust nézve sem túl bizakodó a vezetőség, arra számítanak, hogy egész májusban kisebb lesz az utasszám, mint tavaly egyetlen napon. Mivel a cég 5 milliárd dolláros állami támogatást igényelt, ezért 2020. szeptember 30-ig nem bocsáthatnak el embereket, csak önkéntes fizetés nélküli szabadságra küldhetik a munkavállalókat, de már most jelezték, hogy szeptember 30. után elbocsátások lesznek.

Jelenleg 20.000 ember van fizetés nélküli szabadságon, kérdés, hogy közülük mennyien kapnak fizetést szeptember után.

A teljes cikk a Reuters oldalán olvasható.

Forrás: Reuters

  • Kapcsolódó cikkeink:

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »