Összevonják a MiG és a Szuhoj repülőgépgyárakat

Az orosz harcirepülőgép-gyártás egységesítése érdekében összevonják a MiG és a Szuhoj vállalatot a Védelmi Ipari Komplexumon belül – közölte a fejlett technológia exportjára szakosodott Rosztyeh orosz állami vállalat sajtószolgálata.

A repülőgépek fejlesztésével, gyártásával, értékesítésével és szervizelésével foglalkozó egyesülést a MiG eddigi vezérigazgatója, Ilja Taraszenko fogja irányítani, aki emellett megtartja a Védelmi Ipari Komplexum műszaki együttműködésért felelős vezérigazgató-helyettesi posztját is. A Szuhoj eddigi vezetője, Igor Ozar távozik a vállalattól.

Az Interfax szerint 2017-ben a Szuhoj volt az orosz Védelmi Ipari Komplexum legjövedelmezőbb vállalata. 2018-ban a vállalat 114,5 milliárd rubel értékben teljesített szerződéses kötelezettségeket, a nettó nyeresége pedig meghaladta a 4 milliárd rubelt. A MiG bevétele ugyanebben az évben 89,5 milliárd rubel, a tiszta profitja pedig 3,5 milliárd rubel volt.

  • Kapcsolódó cikkeink:

Oroszország felpörgetné a lezuhant Szuhoj gépek gyártását

Az oroszok szerint a NATO-nak túl gyors az új rakétájuk

Forrás: MTI

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »