Hallgat a kormánypárt a kampányköltségekről

A soron következő EP-választások kampányköltségeiről kérdezték az egyes pártokat. Ľubica Končalová a Smed-SD sajtóreferense azt nyilatkozta, hogy a költségekről majd a Smer-SD éves jelentésében olvashatnak az érdeklődők.

Nem árulták el azt sem, hogy az egyes jelöltek is osztoznak-e a kampány költségeiben. A SITA hírügynökség úgy tudja, hogy a jelöltlista első felének 15 óriásplakátot biztosítanak be, a többi a jelölteken múlik. A Smer-SD nem indít kampánymenedzsert, mint ahogy azt az államfőválasztásokkor tette.

A KDH 250 ezer eurót fordít a kampányra, az első helyen szereplő jelöltek 10 és 20 ezer eurót adnak saját zsebből, a többiek 1 000 eurót. A kampány során 27 várost látogatnak meg és 400 óriásplakátot vesznek igénybe.

A Híd 200 ezer eurót költ el a 13 jelöltre a tervek szerint, 412 óriásplakátot bérelnek majd országszerte. Az Egyszerű Emberek és Független Személyiségeknek (OĽaNO) 180 ezer, az SaS 160 ezer a NOVA 100 ezer euróból fog gazdálkodni a kampány alatt. Az SDKÚ-DS a párttagoktól gyűjti be a kampányra fordítható pénzt, egyelőre nem tudják, mennyiből is gazdálkodhatnak majd.

Kitekintő / Új Szó

Friss hírek

pcarena.hu

Régi eszközök új korszaka: Felújítás és újrafelhasználás (x)

Eszedbe jutott-e már valaha, mi történik a régi, elhasználódott számítógépekkel, tabletekkel és okostelefonokkal, miután elérkezett a csere ideje? Sok vállalat egyre nagyobb hangsúlyt helyez a fenntarthatóságra és a tudatos erőforrás-gazdálkodásra, így az elavult készülékek újrahasznosítása és újrafelhasználása egyre fontosabb szerepet kap. 

Read More »