Fico megismétli 2012-es kampányát

Rakétarajtot vett Robert Fico köztársasági elnök-jelölti kampánya. A kormányfő csak néhány nappal karácsony előtt jelentette ezt be. Annak ellenére, hogy pár nappal korábban állítólag a Smer még nem tudta, hogy kit indít a jövő márciusban esedékes választáson, a bejelentés utáni percekben már ott díszelgett a párt honlapján a Ficót mint államfőjelöltet hirdető plakát elektronikus változata.

Marketingszakértők szerint várhatóan a hívószavak is csak minimálisan fognak változni. Az emberek felé; Az emberekért, Szlovákiáért; Az emberek biztonságot érdemelnek – az elmúlt három parlamenti választásokon ezekkel a jelszavakkal győzött Fico pártja. Elemzők szerint a miniszterelnök által leggyakrabban használt kifejezések az erő, stabilitás, kontinuitás, egység lesznek, kihangsúlyozva a szociális helyzet stabilizálásának szükségességét.

Mivel az elnökválasztásra március idusán kerül sor, a kampány rendkívül rövid lesz. S hasonlóan a tavalyi parlamenti választáshoz, bizonyos mértékig atipikus: a hideg miatt nem lehet nagy nyitott fórumokat tartani, a korteshadjárat „beszorul” a kultúrházakba, illetve az útszéli óriásplakátokra, valamint a nyomtatott és elektronikus médiába.

Kérdéses, Fico mennyire fog igyekezni, hogy kihasználja az internetes közösségi oldalakat – egyelőre nincs választási Facebook-oldala –, a Smer ugyanis ezen a téren nem teljesített a múltban jól. Tény ugyanakkor, hogy ez az eredményen nem is látszott meg különösen: szakértők szerint egyelőre internetes hadviseléssel nem lehet nálunk kampányt nyerni, csak részsikereket lehet elérni.

Kitekintő / Új Szó

Friss hírek

250 forint osztalékot fizet idén a Mol

A Mol mintegy 198 milliárd forint osztalék kifizetéséről döntött a 2023-as üzleti évre vonatkozóan. Az egy részvényre jutó alap osztalék mértéke 150 forint, ezen túl a részvényeseknek mintegy 100 forint körüli rendkívüli osztalékot is fizetnek.

Read More »
Volvo XC60 Recharge

Erős negyedévet zárt a Volvo

A kínai Geely többségi tulajdonában lévő Volvo Cars rekordszámú, 182.687 járművet értékesített az idei első három hónapban, 12 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A tisztán elektromos autók aránya 21 százalékra emelkedett az egy évvel korábbi 18 százalékról.

Read More »