Több ezres leépítést hozott a Fordnál az elektromos motorokra való átállás

A Ford autógyártó 3 ezer, főként irodai alkalmazottjától válik meg a belső égésű hagyományos motorokról az elektromos motorokra való átállás keretében – közölte a vezető amerikai cég hétfőn. Az elbocsátások az Egyesült Államok mellett Kanadát és Indiát érintik. A bejelentés szerint az érintett munkavállalók már a héten értesítést kapnak arról, hogy megszűnik a munkahelyük.

Jim Farley vezérigazgató és Bill Ford ügyvezető elnök korábban közös üzenetben fordult a Ford alkalmazottaihoz, amelyben a jövőbeli tervekre hivatkozva a cégnél szükséges gyors változtatásokról írtak. Farley közölte, hogy bizonyos egységeknél túl sokan dolgoznak, és ma már vannak olyan képességek, amelyekre nincs szükség, valamint vannak olyan munkakörök, amelyeknek át kell alakulniuk.

A vezérigazgató már egy hónappal korábban utalt leépítésekre, és azt is beismerte, hogy a vállalat a költségeket tekintve nem versenyképes más autógyártókkal szemben.

A Ford célja, hogy 2030-ra globális eladásainak felét a tisztán elektromos autók tegyék ki.

  • Kapcsolódó cikkeink:

Forrás: MTI

Hozzászólások ()

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »