Kalandnyaralás Thaiföldön a kiégés ellen (x)

Napjainkban egyre többet halljuk, hogy az emberek kiégnek a munkájukban, a magánéletükben, és egyre kevesebb dolog teszi őket boldoggá. A nemzetközi konfliktusok és a gazdasági válság lehetősége rányomja a bélyegét a hangulatunkra. Talán soha nem volt még ennyire fontos, hogy kizökkenjünk egy kicsit a hétköznapokból. Egy kalandnyaralás Thaiföldön biztosan visszahozza az életkedvünket, és újult erővel vethetjük bele magunkat a feladatokba.

Irány télből a nyárba

Azt szokták mondani, hogy a hűvös idő miatt sokkal hamarabb esünk depresszióba, mint egyébként. Egy egzotikus utazással sokat tehetünk azért, hogy visszanyerjük régi önmagunkat és energiával telve érezzük magunkat. A WanderWell Kalandnyaralás Thaiföldön programcsomagjával elérhetjük a teljes kikapcsolódás élményét, és még az utazásszervezés terhét is leveszik a vállunkról.

Nincs is jobb érzés annál, mint amikor télből a nyárba utazhatunk. Fantasztikus érzés, amikor a gépre való felszálláskor még az olvadó havat tapossuk, de landoláskor már a homokos tengerpart vár minket. Nem mehetünk el szó nélkül a dzsungel lüktetése mellett, ahol majmokkal, elefántokkal is találkozhatunk, miután kajakkal felfedeztük a közeli szigetvilágot.

Mit foglal magában egy igazi kalandnyaralás Thaiföldön?

Nos, Bangkokot mindenképp. Ha itt járunk, meg kell néznünk a Kha San road-ot, amelyet csak Délkelet-Ázsia főutcájaként emlegetnek. Itt nem csak a tuktukok számítanak kuriózumnak, a grillezett skorpiónak is hagyománya van. Az Amphawa piac arról híres, hogy régen az itt élők a Maeklong folyó torkolatának vizére építették házaikat amiatt, hogy majd a hajón szállított árukkal könnyebben kereskedhessenek. Mára a komplexum akkora méretet öltött, hogy egy komplett úszópiac jött létre, ahol a helyiek árulják a portékáikat.

Thaiföld egyik gyöngyszeme a Khao Sok Nemzeti Park, ahol kipróbálhatjuk a kajakozást a Cheow Lan tavon. Mivel halkan tudunk közlekedni, számtalan rejtőzködő állatot megpillanthatunk a természetes élőhelyén. Érdemes néhány helyen partraszállni és csobbanni egyet a vízben. Az őserdő élete garantáltan levesz mindenkit a lábáról, főleg, ha egy majomlest is a programba iktatunk.

Ezek sem maradhatnak ki

Az Andamán-tenger partján található Phang Nga-öböl már ismerős lehet a filmekből vagy a képeslapokról, hiszen igazán különleges látványt nyújt és szívesen használják a vállalatok marketing célokra. Részt vehetünk egy hajótúrán, amely a kikötőből indulva egészen egy tengeren úszó faluig, Koh Panyee-ig kalauzol el minket.

Ha gyönyörű homokos partra vágyunk, akkor a Krabi-térségében lévő Ao Nang Beach-re is szánjunk egy kis időt, ahol a csodás naplementének is részesei lehetünk. Egy kalandnyaralás Thaiföldön egész életre szóló élményekkel gazdagít minket, új lendületet ad a mindennapoknak, és energiával telve térhetünk vissza a hétköznapokba.

Fizetett tartalom (x)

Hozzászólások ()

Friss hírek

100 millió eurós bírságot kapott a Continental

Még mindig nem csengett le teljesen a Volkswagen-csoportot 2015-ben megrázó dízelbotrány. A Continental most - közel 9 évvel később - kapott egy 100 millió eurós bírságot, amiért nem akadályozta meg, hogy alkalmazottai részt vegyenek a dízel-kibocsátási csalásban.

Read More »

250 forint osztalékot fizet idén a Mol

A Mol mintegy 198 milliárd forint osztalék kifizetéséről döntött a 2023-as üzleti évre vonatkozóan. Az egy részvényre jutó alap osztalék mértéke 150 forint, ezen túl a részvényeseknek mintegy 100 forint körüli rendkívüli osztalékot is fizetnek.