Elégedett vagy a vállalkozásoddal? (x)

Minden úgy megy, ahogy a nagykönyvben meg van írva? Dől a bevétel, nagyon jófej ügyfelekkel tudsz dolgozni, a csapatod is ott van a topon, és még szabadidőd is van?

Vagy épp ellenkezőleg? Alig-alig csordogálnak a bevételek? Nem tudsz válogatni az ügyfelek között, mert még a leglehetetlenebb alakra is igent kell mondj? Szenvedsz az embereiddel, úgy érzed, nem őket kerested, de nem tudsz konkrét lépéseket tenni? Hajnaltól késő estig robotolsz, és igyekszel mindenki helyett mindent megcsinálni?

Sajnos az utóbbi vállalkozókból akad szép számmal, de igen kevés közülük, aki felismeri a problémákat és tudatosan változtatna rajtuk. A Klikkmarketing specialistái összeszedték neked azokat a pontokat, amelyek leginkább önellenőrzésre szorulnak.

Légy vállalkozó, és szabad leszel, mondták!

Ugye te is mindenhonnan ezt hallod? Hogy vágj bele egy saját vállalkozásba, és a magad ura leszel. Aztán egyszer csak rájössz, hogy nem te vagy a vállalkozásod ura, hanem épp fordítva! Pedig nem kellene, hogy ez így legyen, hiszen három nagyon fontos dologban valóban te dönthetsz, amennyiben nem alkalmazottként dolgozol.

  1. Módodban áll annyi pénzt és úgy keresni, amennyit és ahogy te szeretnél. (Nyilván minél többet, és persze jó, ha valami etikus dologgal teszed ezt).
  2. Módodban áll meghatározni, mikor és mennyi időt szeretnél munkával tölteni, mennyit pedig pihenéssel, feltöltődéssel.
  3. Módodban áll meghatározni, hogy kikkel dolgozol együtt, kiket fogadsz a csapatodba.

Ha most magadban elkezdesz háborogni, hogy könnyű azt mondani, és ez azért nem úgy van ám, akkor még bőven van tennivalód magaddal kapcsolatban is! Amikor valaki a körülmények áldozatának érzi magát, akkor ott bizony ideje elgondolkodni: én magam megtettem mindent? Jól reagáltam az adott történésre? És ha ezekben a kérdésekben van teendőd, akkor minden bizonnyal a vállalkozásod online marketingjében is hasonló problémák merülnek fel!

Te hogy online marketingezel?

Nem, nem arra vagyunk most kíváncsiak, hogy melyik platformon hirdetsz, milyen tartalmakat gyártasz vagy épp mi a koncepciód a közösségi média felületeiddel. Sokkal inkább azt veséznénk ki, hogy te, mint vállalkozó, hogy reagálsz?

  1. Nem menedzseled, és hagyod, hogy az öt évvel ezelőtti honlapod porosodjon a domainneveden?
  2. Mikromenedzseled, azaz az utolsó hashtagig nyomon követed, hogy mi történik az online marketingben? És akkor mikor fejleszted a vállalkozásod?
  3. Menedzseled, azaz tudod, hogy mennyit kell vele foglalkozni, kinek kell delegálni.

Ha úgy érzed, van ezzel teendőd, akkor a Klikkmarketing csapata segít feltérképezni, hol van elakadás, hol lehetne úgy változtatni, hogy te és a vállalkozásod is jól járjatok!

Egészséges vállalkozó, egészséges vállalkozás

Szokták volt mondani, hogy fejétől bűzlik a hal, és ha őszintén magadba nézel, látni fogod, hogy sokszor valóban te magad vagy az akadálya annak, hogy a vállalkozásod szintet lépjen!

Légy tudatos, és ha így teszel, elhárulnak az akadályok, és jobban fogod élvezni a saját vállalkozásod, mint valaha.

Fizetett tartalom (x)

Hozzászólások ()

Friss hírek

Kinek ajánlott a hajbeültetés? (x)

A kopaszodás nem visszafordítható folyamat, így a hajbeültetés bizonyul az egyetlen hatékony megoldásnak a problémára megszüntetésére. Felmerülhet azonban a kérdés, hogy alkalmasak vagyunk-e egyáltalán a beavatkozásra, illetve hogy milyen kritériumoknak kell megfelelnünk. 

Read More »