Covid-elemzéseket vár a Külügyi Műhely Alapítvány

A Külügyi Műhely Alapítvány pályázatot hirdet rövidebb terjedelmű – 10-15 ezer karakter hosszú – elemzések elkészítésére egyetemi – BA, MA, valamint PhD – hallgatók részére. A pályázóktól olyan elemzések elkészítését várják, amelyek a közép-és kelet-európai országok, és Oroszország, valamint a balkáni régió országai esetében vizsgálják meg a COVID-19 pandémiás helyzetre adott politikai és gazdasági válságkezelési gyakorlatokat.

A pályázók szabadon választhatják ki, hogy a fenti régiók közül mely országgal-országokkal kívánnak behatóbban foglalkozni az elemzésükben. Lényeges szempont, hogy a pályázó a konklúzióban saját gondolatokat és meglátásokat, valamint összefüggéseket tárjon fel.

Területi lehatárolás:

Közép-és kelet-európai régió: Csehország, Ausztria, Szlovénia, Lengyelország, Szlovákia, Magyarország, Horvátország, Ukrajna, Románia, Észtország, Lettország, Litvánia, Fehéroroszország, Moldova, Oroszország.

Balkáni régió: Bosznia-Hercegovina, Szerbia, Bulgária, Montenegró, Koszovó, Albánia, Észak-Macedónia, Görögország.

A pályázatok leadási határideje:

2021. november 31. éjfél a [email protected] e-mail címen.

Díjazás:

  • 1. helyezett: 20.000 Ft értékű könyvutalvány-nyeremény és médiamegjelenés
  • 2. helyezett: 15.000 Ft értékű könyvutalvány-nyeremény és médiamegjelenés
  • 3. helyezett: 10.000 Ft. értékű könyvutalvány-nyeremény és médiamegjelenés
  • Különdíj (amennyiben releváns lesz): 10.000 Ft értékű könyvutalvány-nyeremény és médiamegjelenés
  • 4. helyezett: médiamegjelenés egyéni megbeszélés szerint
  • 5. helyezett: médiamegjelenés egyéni megbeszélés szerint

A pályázat tematikus fókuszpontjai, az elemzés elkészítésének technikai feltételei, valamint további információk a Külügyi Műhely Alapítvány honlapján érhetők el az alábbi hivatkozáson.

Friss hírek

Volvo XC60 Recharge

Erős negyedévet zárt a Volvo

A kínai Geely többségi tulajdonában lévő Volvo Cars rekordszámú, 182.687 járművet értékesített az idei első három hónapban, 12 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A tisztán elektromos autók aránya 21 százalékra emelkedett az egy évvel korábbi 18 százalékról.

Read More »