Az Egyesült Államokban idén 16%-ra ugrott az online vásárlások aránya

Az online vásárlás már a koronavírus-járvány előtt is felszálló ágban volt, de a vírus egy újabb löketet adott a folyamatnak. Azzal, hogy az emberek korlátozni kezdték a személyes vásárlásaikat, egy újabb keresleti többlet jelent meg, ami az alábbi grafikonon is tisztán látható. 

https://www.instagram.com/p/CGDMvxzn2pi/

A személyes vásárlás persze megmarad, de sok piaci szereplő az online vásárlások kiszolgálására alakította át a fizikai üzleteket, a GlobalData kutatása szerint pedig az amerikai fogyasztók 68%-a jelezte, hogy a jövőben igénybe fogják venni azt a szolgáltatást, amely során a fizikai üzletben csak átveszik az online vásárlás alapján előre elkészített csomagokat.

Forrás: CNBC / Instagram

 

Friss hírek

250 forint osztalékot fizet idén a Mol

A Mol mintegy 198 milliárd forint osztalék kifizetéséről döntött a 2023-as üzleti évre vonatkozóan. Az egy részvényre jutó alap osztalék mértéke 150 forint, ezen túl a részvényeseknek mintegy 100 forint körüli rendkívüli osztalékot is fizetnek.

Read More »
Volvo XC60 Recharge

Erős negyedévet zárt a Volvo

A kínai Geely többségi tulajdonában lévő Volvo Cars rekordszámú, 182.687 járművet értékesített az idei első három hónapban, 12 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A tisztán elektromos autók aránya 21 százalékra emelkedett az egy évvel korábbi 18 százalékról.

Read More »