Az új márkák eladásai viszik előre a Renault-csoportot

A Renault francia járműgyártó jelentősen, 10 százalékot meghaladó mértékben növelte globális eladásait az idei első hat hónapban.

A cég hétfői közlése szerint a június végéig tartó fél évben összesen 1,88 millió járművet adott el világszerte – ez 10,4 százalékos növekedés éves szinten, csaknem négyszerese a globális autópiac 2,6 százalékos bővülésének.

A Renault fő piaca továbbra is Európa, ahol az eladások 5,6 százalékkal nőttek, részben annak hatására, hogy a Dacia márkából 9,3 százalékkal bővült az értékesítés.

Renault Megane

A nemrég újranyílt iráni piacon a Renault 68 365 járművet adott el az első hat hónapban, ami több mint a duplája az egy évvel korábbinak, Kínában pedig több mint háromszorosára, 36 ezer járműre emelkedett a francia cég járműértékesítése. A cég tájékoztatása szerint a Lada-eladások 14 százalékkal nőttek, részben az új modellek piacra dobásának következtében.

A Renault 2012-ben szerzett többségi részesedést a Lada modelleket gyártó Avtovaz vállalatban, majd 2016 decemberében egy tőkeemelés révén 73,3%-ra növelte tulajdoni hányadát, így ebben az évben már a Renault-csoport részeként közlik a Lada eredményszámait is.

Forrás: MTI / Reuters

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »