Emelkedő árbevétel mellett nőtt az Air-France-KLM vesztesége

Növekedett az Air France-KLM csoport vesztesége az első negyedévben az előző évihez viszonyítva.

A légitársaság honlapján csütörtökön publikált jelentés szerint az Air France-t, a KLM-et, a regionális Hop!-ot, valamint a diszkont Transaviát tömörítő csoport árbevétele 1,9 százalékkal 5,7 milliárd euróra emelkedett az első negyedévben, utasszáma pedig 5,2 százalékkal 20,9 millióra nőtt.

Ennek és az 1,7 százalékkal csökkenő egységköltségek ellenére a társaság üzemi eredménye a tavalyi 99 millió eurós veszteség után ebben az évben 143 millió eurót tett ki, az adózott eredmény pedig 216 milliós veszteség lett szemben a tavalyi 155 milliós veszteséggel.

A kiadási oldalon a kerozinköltségek 2 százalékkal növekedtek, ugyanakkor bérekre 1,7 százalékkal kevesebbet költöttek.

A hálózatos légitársaságok közül az Air France a tavalyi 63 után idén 123 milliós üzemi szintű veszteséget jelentett, a KLM pedig 17 millió eurós üzemi veszteségről adott számot idén, míg tavaly 7 milliós mínusszal zártak. Tovább romlott a Transavia pénzügyi helyzete is: a tavalyi 63 millió eurós veszteség után ebben az évben 77 milliós mínuszban volt a cég a negyedév végén.

Kapcsolódó hírünk: Kapott még egy esélyt az Alitalia

Forrás: MTI

Friss hírek

Leapmotor C10

A németeknél egyelőre nem fogynak a kínai autók

A ténylegesen kínai autómárkák továbbra is ritkaságszámba mennek Németországban a német dpa hírügynökség által a jövő héten kezdődő Auto Shanghai szakvásár alkalmából összeállított, a KBA szövetségi gépjármű-nyilvántartó hivatal adataira támaszkodó elemzése alapján.

Read More »
https://www.hidraulikaszakuzlet.hu/

Mire használják az o-gyűrűt? (x)

A hidraulikus rendszerekben a tömítések rendkívül fontos szerepet töltenek be, de a pneumatikus berendezésekben is jelen vannak ezek az “apró” alkatrészek. Többféle tömítés létezik, amelyek közül az egyik leghatékonyabb az o-gyűrű. A fő feladata szabályozni a gáz- és folyadékáramlást.

Read More »
gardamax.hu

Miért érdemes odafigyelni a mezőgazdasági gépek festésére? (x)

A mezőgazdasági gépek nem épp irodai környezetben dolgoznak. Nincs klíma, nincs árnyék – van viszont por, sár, napsütés, eső, hajnali pára és néha még egy kis üzemanyagfolt is. A traktorok, kaszák, boronák és társaik nap mint nap kemény munkát végeznek a természet szeszélyei között, és közben a mechanikai kopás mellett bizony a külsejük is megviseltté válik.

Read More »