A Bloomberg híreivel erősít a Twitter

A Twitter közösségi portál folyamatos, napi 24 órás videós hírszolgáltatást indít, de szolgáltatásában nem saját gyártású videókat és híreket közöl majd, hanem a Bloomberg világszerte dolgozó tudósítóinak élő bejelentkezéseit közvetíti és a hírügynökség híranyagait közli.

A The Wall Street Journal tudósítása szerint a Twitter-híradások várhatóan az év vége felé indulnak el. Az amerikai napilap megjegyzi, hogy mivel a videó nagy üzlet a közösségi médiában, ezért a Twitter régóta próbálkozik vele, és most a Bloomberg hírügynökséggel együttműködve remél jelentős bevételt.

Vagyis nem saját gyártású videókat és híreket közöl majd, hanem a Bloomberg világszerte dolgozó tudósítóinak élő bejelentkezéseit közvetíti és a hírügynökség híranyagait közli majd, emellett pedig közzéteszi a Twitter-fióktulajdonosok saját videóit is.

A Twitter már korábban is próbálkozott élő híradásokkal, tavaly áprilisban szerződést is aláírt az NFL-lel, a legnagyobb amerikaifutball-szövetséggel a meccsek élő közvetítéséről, az ügylet azonban mégsem valósult meg, mert az Amazonnak sikerült kiütnie a Twittert és megszereznie a mérkőzések közvetítési jogait a 2017-2018-as évadra.

A Bloomberggel kötött szerződéstől a Twitter azt reméli, hogy elhódíthatja azokat a hírfogyasztókat, akik nem a televíziókból szerzik információikat. Anthony Noto, a Twitter elnök-vezérigazgatója a The Wall Street Journal munkatársának azt mondta: a cég reméli, hogy elérik azt a közönséget, amelynek nincs tévé-előfizetése és szeret például utazás közben is híreket nézni.

  • Kapcsolódó cikkeink:

Forrás: MTI

Friss hírek

Volvo XC60 Recharge

Erős negyedévet zárt a Volvo

A kínai Geely többségi tulajdonában lévő Volvo Cars rekordszámú, 182.687 járművet értékesített az idei első három hónapban, 12 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A tisztán elektromos autók aránya 21 százalékra emelkedett az egy évvel korábbi 18 százalékról.

Read More »