Facebook: ez nem like

Több mint 40%-kal emelkedtek a bevételek a negyedik negyedévben, amiben nagy szerepe volt a mobiltelefonos reklámoknak. A napi aktív mobil felhasználók száma már képes volt megverni a webes felületen szörfőzökét, ezzel 24%-ot kihasítva az összbevételből. A továbbiakban ez az érték véleményünk szerint tovább száguldhat.

A várt 1,51 milliárd dolláros bevételt sikerült 800 ezer dollárral túlszárnyalni, azonban a nettó eredmény 205 millió dollárról 64 millióra esett. A háttérben a megnövekedett költségek állnak, bár Zuckerberg 50%-os költségnövekedéssel kalkulál a fejlesztések érdekében. A profitmaximalizálás helyett a felhasználói élmény fokozása a cél. A befektetők 30 dollár feletti Facebook-árfolyamnál ezt nem biztos, hogy LIKE-olják majd.

Kitekintő / Equilor

Friss hírek