Igen, tessék! – most már telefonon is

Call centerrel és magyarországi településekkel bővült az egyéves Igen, tessék! – Da, poftiţi! kolozsvári civil kezdeményezésű mozgalom.

Az „Igen, tessék! – Da, poftiţi!” kolozsvári civil kezdeményezésű mozgalom célja a kommunikáció megkönnyítése azon szolgáltatók (intézmények, cégek, civil szervezetek) és ügyfeleik között, melyek a többnyelvűséget mint erőforrást kívánják hasznosítani.

A mozgalom elindítását követően több mint száz kolozsvári cég csatlakozott a legkülönbözőbb területekről, de országos érdekeltségű cégek támogatását is élvezi a program.

Szatmár, Bihar és Maros megyékben is elindult a mozgalom, ahol szintén nagyon nagy sikernek örvend. A határ másik oldalán is tetszetősnek nyilvánult a kezdeményezés, épp emiatt a romániai határ menti települések felvették a magyarországi határ menti, javarészt testvértelepülések önkormányzataival a kapcsolatot, hogy a saját intézményeikben, cégeikben jelezzék, ha beszélik a román nyelvet egy Da, poftiţi! – Igen, tessék! matricával.

Az egyéves gyümölcsöző működés eredményének és az európai szervezetek érdeklődésének és támogatásának köszönhetően sikerült egy új szolgáltatással bővíteni a kínálatot, mégpedig a Call Centerrel.

„Ez az új szolgáltatás, a Call Center napi nyolc órában, 10 és 18 óra között ingyenesen hívható, teljes körű információt szolgáltat magyar nyelven, több mint száz magyar nyelvű szolgáltatóval kapcsolatban. Lehet akár élő magyar-román fordítást, akár magyar taxit igényelni a hamarosan induló Mátyás Taxi szolgáltatáson keresztül” – magyarázta Vincze Róbert, a mozgalom koordinátora.

Kitekintő / Manna.ro

Friss hírek