A Facebook a várakozásoknál is jobb üzleti eredményt ért el a második negyedévben – a tavalyi adatokhoz képest 59 %-kal nőtt a bevétel, 186 %-os profitemelkedés mellett. Április elejétől június végéig 2,05 milliárd dolláros profitot és 6,44 milliárd dolláros bevételt könyvelhettek el.
A hirdetők nem csak azért fizethetnek, ha valaki rákattint a Facebookra kitett hirdetésekre, hanem már a hirdetés megjelenítéséért is. Ezért tehát minden egyes oldalletöltéssel és kattintással folyamatosan termeljük a cég profitját.
- Még mindig tud hova növekedni a Facebook
Mark Zuckerberg a Facebook alapítója beszédében a videóforgalmuk növekedését emelte ki leginkább: „Olyan világ felé haladunk, ahol a videó lesz szolgáltatásaink szíve-lelke” – mondta. A cég a vállalati ügyfeleit arra próbálja buzdítani, hogy egyre többet kísérletezzenek videókkal, miközben a videók nagyobb prioritást kapnak az üzenőfalon is.
Forrás: BBC