Site icon Kitekintő.hu

Call center segítené a varsóiakat

A lengyel fővárosban nemsokára telefonon is tájékozódhatnak a lakosok a helyi közlekedésről. Varsóban egy olyan call center üzemeltetését tervezik, amely az ezzel kapcsolatos hívásokat fogadja. Lehet érdeklődni útvonalakról, menetrendekről, útépítésekről, útlezárásokról, de arról is, hogy – a tartózkodási helyet megadva – hogyan lehet eljutni a legközelebbi megállóba.

Marcin Wojdat, a kommunikációs központ igazgatója nagy kihívásnak tartja a projektet. Elmondta, hogy a leendő ügyfélszolgálat dolgozóit fel kell készíteni a legbonyolultabb esetekre is.

Az egyetlen központi telefonvonal fő célja, hogy megkönnyítse a lakosok és a kerületi hivatalok dolgát. A betelefonálóknak nem kell felhívni egymás után a hivatalokat és órákig várni a probléma megoldására, hanem azonnali visszajelzést kapnak. A hivatali dolgozók pedig időt takarítanak meg, mivel számtalan hívást kapnak más kerületekből, amely nem az ő hatáskörükbe tartozik.

A központ értesíti a hívót, kihez fogják kapcsolni és mikor kerül sorra. E-mail vagy telefonszám megadásával megtudhatja azt is, hogyan intézkednek az ügyében. Mobilon, faxon és emailen is lehet majd segítséget kérni.

 A call centert várhatóan 2013 novemberében tesztelik.

Exit mobile version