Forex

José Mourinho lett az XTB globális márkanagykövete (x)

José Mourinho és az XTB közös együttműködése lesz a rajtköve a brókercsoport új márkakampányának, a „Légy te is olyan, mint José”-nak. A történet kreatív ötlete a befektetők és a futballmenedzser előtt álló, mindennapi kihívások hasonlóságának koncepcióján alapul. A jó stratégia, a győzelem vágya és a kudarcból merített tanulság a siker fő tényezői mind a futball, mind a pénzügyek terén.

Read More »

A honlap további használatához kérjük fogadja el a sütik használatát. További információt adatvédelmi tájékoztatónkban és a sütik kezelésére vonatkozó tájékoztatónkban talál.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás