Bemutatkozott a Facebook új verziója

Vizuálisan gazdagabb, mobiltelefon-orientált hírfolyam jellemzi a Facebook új változatát, amelyet csütörtökön mutattak be a kaliforniai Menlo Parkban.

A világ legnagyobb közösségi portáljának eddigi egységes hírfolyamát a felhasználó több specializált szekcióra oszthatja fel, például külön tartománya van a zenének és a fotóknak. Az átalakítás célja, hogy az eddiginél jobban személyre szabhatóvá tegye a szolgáltatást, hogy az aktivitásra és interaktivitásra ösztönözze a felhasználókat, és vonzóbbá tegye a portált a hirdetők számára. 

A hírfolyam mellett a szolgáltatás másik két fő pillére a keresés és a felhasználói profil funkció lesz.

“Ez lehetővé teszi az emberek számára, hogy mélyebbre ássanak az őket érdeklő témákban” – jelentette ki Mark Zuckerberg, a Facebook vezérigazgatója.

Ha valaki kívánja, úgy alakíthatja ki a saját oldalát, hogy csak a legszűkebb baráti köre, vagy a családtagjai által feltöltött posztokat láthassa, vagy éppen csak a sport-, netán a zenei hírekre szűrjön rá, és olyan legyen, mint egy szaklap.

A változtatás segíthet leküzdeni az úgynevezett Facebook-fásultságot is A Pew kutatóintézet egy felméréséből kiderült, hogy a felhasználók 61 százaléka hűtlen lesz a portálhoz az ott felbukkanó rengeteg, a számára tökéletesen érdektelen információ miatt.

A ma már több mint 1 milliárd ember által használt Facebookon legutóbb 2011 szeptemberében hajtottak végre változtatást, amikor a reklámok egy része közvetlenül bekerült a hírfolyamra, és a hangsúly áthelyeződött a mobilkészülékekre. Az új verzió egyelőre csak az asztali és a hordozható számítógépeken lesz elérhető, a táblagépeken és az okostelefonokon néhány hét múlva lesz elérhető az új alkalmazás. 

A hír jót tett a Facebook-részvényeknek: a New York-i tőzsdén zárásra 4,10 százalékkal 28,578 dollárra növekedett az árfolyam.

mti

Felkapott hírek

Friss hírek

Nagy pénz, nagy foci – a világ leggazdagabb klubtulajdonosai

Az amerikai sportokkal ellentétben az európai sportkultúrában nincsen jelen a fizetési sapka fogalma, amely kiegyenlítené a csapatok költéseit, és kiegyensúlyozottabbá tenné a bajnokságokat. Így a jelenlegi piaci körülmények között egy futballcsapat sikerességének releváns tényezője, hogy mennyire gazdag a csapat tulajdonosa.

Read More »

A honlap további használatához kérjük fogadja el a sütik használatát. További információt adatvédelmi tájékoztatónkban és a sütik kezelésére vonatkozó tájékoztatónkban talál.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás