Az online játékoknak jót tett a járvány, az Apple-nek már kevésbé

Az Apple annak ellenére a világ harmadik számú játékcége, hogy ő maga egyáltalán nem gyárt játékokat. A gond csak az, hogy jelenleg úgy tűnik, ez az irigylésre méltó helyzet lehet a veszte.

Ahogy az amerikai kongresszus és a szabályozók egyre inkább a nagy technológiai cégek megzabolázására törekszenek, az Apple online játékpiac felett tapasztalt uralma „célkeresztet rak az iPhone-gyártó homlokára”. Ebben részben a koronavírus-járvány is hibás, mivel a lezárások miatt minden eddiginél több ember játszik online játékokat – gyakran okostelefonokon és tableteken.

És ahogy egyre több pénz áramlik be, más nagy tech-cégek lépéseket tesznek, hogy elmozdítsák az Apple-t a pozíciójából. A Google, a Microsoft és az Amazon nemrégiben debütáltak felhőalapú játékszolgáltatásaikkal, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy mindössze okostelefonjuk és egy jó internetkapcsolat segítségével játszhassanak kedvenc játékaikkal. A Facebook és a Snap szintén kibővítették „instant játék”-kínálatukat, mégpedig olyan alkalmi játékokkal, amelyeket a felhasználók a barátaikkal közösen próbálhatnak ki a közösségi médián keresztül.

Mindezek ellenére az említett cégek szerint az Apple még mindig „megfojtja őket” azáltal, hogy korlátozza az ilyen alkalmazások működését az iPhone-on, amely az amerikai mobiltelefon-piac közel felét teszi ki.

A teljes cikk angol nyelven elérhető a Politico oldalán.

Tovább olvasom →

 

https://www.instagram.com/p/CHnekrPhMGB/

Forrás: Politico / Instagram

Friss hírek